Helg igen

Känns inte som frefag imorrn...Verkligen inte. Galet.

Vart en fin dag. Vaknade 09.09. Ida hade stängt av väckarklockan i sömnen så hon hade försovit sig och jag hade inte ställt nån klocka för jag tänkte gå upp när hon gick hemifrån xD Men jag hann till lektionen i god tid iaf, va lite kul bara :p

Spelade softball på gympan, rätt kul faktist. Jag träffade bollen flera gånger xp

Softade bort lunchen och på naturkunskapen upplystes vi om att deadlinen på Nkn flyttats til Tisdag för att ingen kan lämna in, HAHA! XD Skönt för vi är ju inte klara...Men grejjen är att vi faktiskt har jobbat bra, utnyttjat lektionerna och jobbat hemma så vi har ju inte slösat borrt tiden. Klart vi hade kunat jobba hårdare men då hade man ju slitit ut sig totalt... Vi är snart klara ändå så, känns väldigt skönt. Katta och jag skrev klart låten också, ska bara göra kompskiss. Känns skönt. Jag har verkligen slappnat av sen jag ställde in mig på att lämna in på tisdag igår. Känns som man inte har nåt speciellt, kan chilla efter skolan..Det jag har känns liksom inte jobbigt. Very nice.

Ida och juag lagade typ VERY god mat idag, för den som vil veta. Gratinerade tomater och abuergine med ugnspotatis och falafel...MUMMA!

Annars inte mycket. Inte som ja gkommer på nu iaf... Vart ganska fint väder, igen. I like.

Läs artikeln jag hiottade om Kenya brudarna!! Galet...Jag vill åka dit!

Kärlek och systerskap!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha. JA! Ja ska plugga de, få jobb o sen så ska ja använda de inom bistånd..:P. man pluggar ett år o sen har man typ ingångslön på 23000...niiiiiiice! ;).

2009-04-18 @ 10:05:18
URL: http://uolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0