Over and out

Så var det slut. Detta som vi arbetat, kämpat och slitit med hela terminen är nu över fär gott. Sorgligt men samtidigt väldogt skönt. Man är trött och slut i hela kroppen men det är trå¨kigt att aldrig mer få spela Laertes i vår underbara musikal. Det har varit väldigt kul, jobbigt, frustrerande och inspirerande. Kändes som Rytmusandan för en vecka var tillbaka, kändes som alla kom varandra så mycket närmare. Hoppas den kan finnas kvar även efter lovet. Det känns som det härsvetsade oss samman. Mys<3

Vi firade med cider och glass i vårvärmen. Tyvär hade det blivit lite molnigt men det var ändå varmt, i förmiddags var de galet!! Så himla skönt att sitta och känna solen värma på huden. Underbart.

Nu ska jag mysa med min älskling, kommer inte träffas på typ 3-4 dar nu :( Skriver mer imorrn eller på söndag, då är det lov!!

Fred, frid och flumm till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Ullet

Har ni redan spelat upp den? Jag missade :(. Va dumt. Du får ha privatshow för mig istället..:P. Du är hemma i Våla i påsk eller? Jag är där nu men åker till tumba imorrn men är tillbaka på onsdag. Leka?

2009-04-04 @ 18:22:46
URL: http://uolsson.blogg.se/
Postat av: matilllllda

:)

känns konstigt att aldrig mer ta på mig räven stig och yttra repliken: och tro inte att vi nånsin kommer tillbaka hit igen! mycket underligt och mycket skönt.

2009-04-05 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0