Party times are here?

Denna helg blev det utgång med Ullet, nästa helg kanske det blir skoj här hemma, och helgen efter är det valborg. Herre min je. Party times. Expensive times!

Fick veta i fredags att jag kanske inte kommer ha Monika i sång längre för hon har ont i kroppen och måste gå ner(bulle i ugnen har hon :P) Känns både bra och dåligt. Det är allatid kul med förändring, och så kan man slacka lite i det "glapp" som uppstår när man byter lärare, innan dom lär känna en. Dåligt för att Monika kan vara så otroligt bra. Hmmm. Och för att hon gillar mig, haha. Hon sa att hon inte ville sluta ha mig, och det känns så klart väldigt bra.

Efter att jag och katta hållt på mer med våran låt blev det LUNCH, jag hade iofs slutat...Men iaf, den var lång och soft och vi fredagsfikade, jag blev tjockmätt och fina Chatarina underhöll med Mia och Klara imitationer. Thabita for the win! Så sjukt kul... Mia och Klara maraton nästa helg dårå ;)

I Torsdags kväll blev jag så sjukt taggad på att tatuera "Det löser sig" bakom örat så medan jag väntade på att IDa skulle sluta satt jag och kollade upp studior. När hon slutat ringde jag runt men Diablo sa att dom helst inte gjorde bakom öron, en annan att det inte skulle få plats och den tredje hade inte tid förrns 20 maj.... Fett med antiklimax. Blev as nere. Nu tror jag dock att jag har bestämt mig för att skriva Ett liv, En dag på vardera handleden. Förut ville jag inte för att jag inte ville göra på svenska utan nåt coolare språk, helst symbolspråk. Men det finns inget annat språk som betyder något för mig, och det är vackert. Ska nog boka tid snart :p Vill göra det i april så det hinner läka innan det blir baddags :)

Det vackra vädret och fredagsstämningen kunde icke försummas så Ida,, jag, Matilda och Sara satte oss på "berget" utanför skolan. Någon hade lagt ut böcker på bänkarna. Vi pratade sommar. Och förstöring. Trash party Sara ;)

Jag var dock skittrött.. Handlade, lagade as god mat, såg sista L-word avsnittet och pokémon, killbill och däckade, båda två. Det var skönt :P

Så i går var det dags för min stora premiär i stockholms uteliv ;) Hade tänkt dra ner på stan på dan, cd skivans dag och alt som det var. Men vi orkade inte :P Det var fint väder men det blåste så himla mycket. Vi var inne och mös hela dan istället :) Sen kom Therese, vi spelade lite 8-bitars och sen drog jag mot Tumba. Jakobs, ullets pojkvän, lägenhet var verkligen sjukt liten! Köket och hallen var samma sak och i badrummet fanns det konstigaste, roligaste, minsta badkar jag sett, hahaha. I sedvanlig ordning passade jag på att få utlopp för min fjortissida(jag är övertygad om att vi alla har en) och lät Ullet styla mig. Plattat hår, massa smink, svarta leggings, kjol och svart spetslinne. Jag kände inte igen mig själv haha.Vi körde lite lips vilket var skojj, först förlora jag mot Ullet, men sen blev jag Universum och uppgraderade dom så jag kände att jag fick revansch och kunde representera Rytmus ;) Tog 21.55 tåget till stan, höll på att missa stället(Det hette Toxic men låg i en lokal som hette Hirschenkeller, men det stog inte nån stans att det skulle va där. Skumt..xp) och blev retade av vakterna. Var lite rädda först för det verkade helt dött(fjortisställe för övrigt och precis så desperat som det blir när det är 18-dom som är där är där för dom inte kmmer in nån annan stans. Dom som är äldre går inte dig för att odm kommer in på andra ställen, så klart.) Vi köpte varsin drink, jag var vågad och testade en margerita. Det var gott, väldigt mogen drink kände jag, haha. Men gott. Sen startade vi partyt på dansgolvet, som vanligt ;) Shottade tequila, dansade, drack cider, dansade. 300 spänn brände jag...Inte bra, inte bra.  Har typ 150 spänn kvar den här månaden nu...Sjukt ovärt egentligen. Men kul som brasan!! :P Det är ju vår. Det är kul. Man kan ju inte mesa ur! Måste passa på å ha sitt lilla roliga, man vet aldrig när man dör. Ett liv, en dag.
Kul att få komma ut och dansa, trots skavsår och fotsmärtor(inte van vid högklackat, alls...)

Kom hem vid halv 4 och däckade. Therese vaknade och då vaknade Ida också. Dom hade kollat på film och moffat pizza och godis :p Däckade stenhårt och väcktes 11 imorse av Ida. Det var länge sen jag sov så hårt altså...Galet.
Gick upp trots att jag va fett trött. Käka frulle och rökte lite vattenpipa på balkongen, så där på morgon kvisten ;)

Resten av dagen blev film, läxor(ångest över naturen, lite bättre nu men ändå. BAJS!) och mys. Nu ska vi nog kolla på mer film :) Naturen orkar jag inte tänka på. Får sitta uppe till 2 imorrn istället. Fine.

BÄÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0