Schools back...

Så var det tillbaks till skola och rutin igen. Känns ändå helt ok, mest den där himla naturkunskapen som suger musten ur en... >.< Igår va iaf nice, träffa Ullet innan jag åkte tillbaks till Staden. Vi ska gå ut på Lördag, min första riktiga utekväll! Ska bli kul :P Var halvtaskigt väder så det blev inget picnickande på stenen, satt inne å snackade istället. Var nästan skönt att det inte var så fint, nästan lite trött på alla sol, haha. Skönt med lite paus så man uppskattar det mer. Men bara nästan.
Väl framme träffade jag finaste Matilda och Sara, fika på Waynes och pratade projektarbete, utlandslängtan och sommaren(Sara!!!!! Skärp dig...). Väldans mys var det.
Åkte hem och sen kom älsklingen<3<3 Pallade inte handla, kollade på pokémon och åt lite av de vi hade istället :p

Idag var det också till en början grått, liksom vårt humör när vi satte igång med Nkn...Känns verkligen inte kul. Men sen kläcker Mario kommentaren(Efter fråga vad som hände rom man inte kan lämna in på Torsdag): "Då säger jag: Ajaj, då får du lämna in på tisdag istället". Något som får en att fundera över hur mycket energi och ångest man ska slösa.....

Chillade bort typ hela dan, jobbade på lektionen och lite på Idas lektion, annars bara flumm. Trots ambitioner. Som vanligt.
Jag och Sara kollade flyg och Soffsurfning, seriöst det coolaste jag sett!!!! Hade hört talas om det men trodde int edet var så omspännande, och coolt! Värsta grejjen...Sjukt bra om man är ute och reser utan pengar och behöver nån som kan ge en lite tips och visa stället och kulturen. Kolla in http://www.couchsurfing.com
As najsa och flummiga människor xp

När vi kom ut från skolan hade det spruckit upp och var as fint väder! Sol och blå himmel :) Jag och älskling satt i solen och njöt, handlade, lagade mat och testade sedan Idas nya vattenpipa!! Tjockt nice! :P Första gången jag rökte vattenpipa, det va chill vill jag lova :)

Får se om jag pallar göra nån Nk, men jag måste väl..Annars blir det jobbigt imorrn. Kan inte svika Therese heller..

Imorrn fyller Robin år, Grattis på han!! :)

Stinsen, signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0