The show must go on

Ännu en dag med rep över. Igår kändes det inte så där jätte bra måste jag säga, första aktens genomdrag flöt rätt bra men andra akten, som jag är med i, tog väldigt lång tid. Idag var det fortfarande förvirring, argumenterande och lite väl långa genomdrag, men det känns helt ok. Skulle blivit fett med övertid pga ljussättningen, tog forever, men som tur var tog micke en för laget och stannade med Malin så vi andra slapp, TACK!!! Mvg till dig. Höll på å go mental av att sitta inspärrad i den där mörka hålan utan luft, särskilt när det var världens vackraste vårkväll ute. Helt underbart var det när man väl kom ut. Glorious.

Igår var man minst lika trött, men då regnade det. Misstolka mig inte, det var ljuvligt. När Älsk och jag hade handlat och kom ut så duggade det och vi kom på hur länge sen det regnade. Det har bara vart snö och rusk, inget mysigt regn. Det var niiice. Kom hem typ ap sent, som man gör nu för tiden. Men man har ju inget att göra så de e helt ok. Kollade på L-word och pokémon-vilken överraskning va :p Idag blev det L-word igen till sen middag, mys, dusch och nu lite läggdags pokémon ;)

Imorrn är det då le grand premiére-spännande. Känns otroligt skönt att jag inte ska spela imorrn. Behöver bara va statist och ha kul, inte bekymra mig så mycket för om en massa andra kan sina repliker, ques mm. Lycka till till dom som spelar säger jag bara!
Skit samma. Jag ska ha kul. Det är ju bara en fis i rymden egentligen.


Idag är det 1a April. Ida och jag planerade ett litet prank, men de bidde inge. Som vanligt.
Känns som det nyss blev mars. Galet. Det går så fort. Som vanligt. Det rusar fram.

Även Chatarinas födelsedag idag, GRATTIS vännen!<3

Ett aprilskämt som blev av var dock den ökända Ipred lagen. HAHAHA! Ska man skratta eller gråta?

Nu måste ja kolla pokémon så jag kan sova sen så jag orkar imorrn.
(Btw, vi har hittat pokébollar!!! :D )

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0