I´m back.

Så var man tillbaks igen. Känns inte lika bra den här gången. Har varit en så himla underbar helg hos älsklingen i Tystberga och jag saknar henne så :( Hon är på körkorts kurs i Flen och jag vill bara vara där och stötta henne och hålla om henne<3

Har vart väldigt fint väder i helgen iaf, kan ha vart dom sista riktigt varma dagarna för i år. Vet inte om jag är ledsen.
I Torsdags var det iaf jättefint, vi hade en mysig kväll<3 I Fredags kom Idas sex and the city box, vi satt ute och spelade spel och drack saft i solen. På kvällen var vi själva med Ingrid och assistent/kusin Maria, Madeleine och Mikael skulle till Sveriges finaste resturang! Fett ballt. Själva lagade vi Tacos som vi totalsvullade tills magen stog rakt ut, lurade i Maria att det var en igelkott under stolen(hon är livrädd för dom=asgarv), gjorde dip och grönsaker som vi också svullade och såg Chihuahuan från Beverlyhills xD Ingrid fick den av Mikael så vi lärde ju se den... Men den var faktiskt inte så dålig som jag trodde! Därmed inte sagt att den var bra... Men det var mysigt iaf :) Sen kollade jag och Ida in de första sex and the city avsnitten :D

I Lördags åkte Ingrid, Maria och Madeleine till Cloetta och köpte på sig massor av godis. Inte bra, haha. Själva spelade vi spel med kusin Lisa, lagade mat och tog moppen till Idas mormor och morfars hus och badade i deras pool :) Böev lite sista pressning av brännan också ;) Väldigt mysigt! Sen kom folket hem med skörden, hehe. Svullade hela kvällen xp Fick fett ont i magen... Men gott var det! Invigde Idas nya dusch också ;) Mikael har nämligen gjort klart badrummet på hennes rum så nu kan man uträtta naturbehov samt duscha på hennes rum! Fett nice :D Sen blev det mer s and the c.

I går gjorde vi inte mycket, myste, åt, grät... Nej då. Det var bara jag som tyckte det var lite jobbigt för jag ville inte åka ifrån min älskling. Hade tänkt åka på eftermiddagen för dom skulle ändå till Vagnhärad å handla så jag kunde få skjuts också visade det sig att mor å far skulle till stan för att köpa frysbox så jag kunde övningsköra lite. Dessutom skulle Ida till Flen idag. men Ida kom på att Micke kunde skjutsa mig efter att han kört med Ida till Flen. Jobbigt. Sen gick inte det men vi hittade en buss. JOBBIGT!!! Ville så sjukt gärna stanna, hatar att lämna min älskling<3 Men samtidigt så kände jag lite ångest inför dagens körlektion om jag inte skulle ha kört innan... Hade visserligen kunnat köra innan idag eftersom dom skulle hämta boxen, men inte särskilt mycket.. Efter mycket om och men samt beslutsångest bestämdes det att jag skulle resa hem igår. Träffade mor och far på stationen, käkade på Lucullus där vi fick vänta på mat i evigheter >< Sen körde jag. Kändes väldigt bra att ha gjort det.
Skrev en refräng på hemvägen. Bara det. Skrev 1,5 låt på väg till Ida också. Det känns bra.

Annars präglades helgen av ett besatt tittande efter eventuellt schema på rytmus sidan, som inte kommit än... Bajs! Vill veta!!!! Fick även veta att vi kommer få bo kvar i lägenheten tills vi slutar! :D Helt underbart. Så jäkla skönt. Jana och pojkvän har tydligen inga planer på att återvända utan ska dra till England. YAY!

Idag har det som sagt vart körlektion. Körde motorväg dit med mamma som sen åkte för att hämta sin frysbox(det är vad hon la pengarna hon fått efter att ha sålt sin motorcykel på. Hon är rolig, haha.) Hade min sista dubbellektion och sista momentet: landsväg. Gick riktigt bra, även den lilla stadskörning vi gjorde. Nu har jag bara en lektion kvar, sen blir det "lilla uppkörningen" med trafikskolan och klarar jag det är det dags för uppkörning! Hjälp... Men som sagt, det kändes väldigt bra idag så nu är det bara att köraköraköra och pluggaplugga... Spännande! Får se när jag får tid. Skönt att se ett slut på det här, känner mig mer motiverad av det. trots att det kommer snylta en del på mina första veckor i skolan. Men va fan. Ska jag göra det här får jag väl satsa! Så är det bara. Sen kan jag tänka på skola och annat.

Har även spenderat mycket tid vid datorn idag. Det bara blev så. Ska ta upp träningen jag påbörjade innan Tystberga imorrn...

Tänker på dig hela tiden älskling<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: matilda

vad glad jag blir att ni får ha kvar lägenheten! :D

2009-08-13 @ 15:03:21
Postat av: Anonym

Tack, vi är också otroligt glada!!

2009-08-13 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0