Bort igen.

Ska åka bort igen, fast ändå inte. Ska till älsk :) Ska bli väldigt mysigt<3 Hon åker ju iväg till Flen sen!! Oooo, pirrigt.. Men de kommer gå super!! <3<3<3

Bussen går om en timme, måste vänta en timme i uppsala också sen. Pruttigt men så är det. hade velat bada. Det är så galet varmt! Badade igår iaf. Åkte till Ettingsand med Ullet på kvällen, väldigt trevlans! Tusen år sen man va i ettingsand... Eller ok, ett år sen men då kom jag med båt från stugan. Med bil var det läääänge sen sist.
Bekvämt med vänner med körkort. Snart har jag! Förhoppningsvis. Kommer kännas konstigt att kunna ta bilen själv. HAHA!

Mitt ex har tydligen skaffat tjej vilket ledde till samtal om ex. Det är så bisarrt hela grejjen. Att vi har varit tillsammans. Det känns som det aldrig hände på riktigt, bara var en dröm... Helt wierd. Haha. Glad för han iaf!

Hade körlektion igår också. De gick bra tror jag. Tabbar små saker ibland, behövs mest mängdträning.
Vill bara få uppkörningstid så jag har nåt att sikta på! Vill att de ska va gjort så jag kan fokusera på annat. Nu när skolan börjar å allt... Känner att det tar upp lite väl mycket av min tanketid.

Annars blev det mest körkortsplugg och tv tittande igår. Det var väldigt fint väder men som tidigare dagar kändes det inte som nån förlust att ha spenderat större dagen i en bil. Först idag känns det lite tråkigt. Men men.
Åt fett god glass med mor efter lektionen igår iaf. Sorbet. MUMS!

I Tisdags var jag duktig och jobbade 2 timmar, hehe. Klippte gräs och rensade ogräs, som vanligt.
Pluggade körkort, gjorde massa test. På kvällen kom en vän till pärona, malin, med sina barn för pappa och Oskar skulle åka motorcykel till nån träff. Var trevlans. Minsta, Alice, är sjukt söt. Bara 2 månader... GE MIG EN!! Hon är helt underbar.

Nä, nu måste jag dra. TJO!

Kommentarer
Postat av: matildi

vad händer i flen? en ny tatoo? :O

barn alltså....

2009-08-09 @ 17:01:02
URL: http://hilba.blogg.se/
Postat av: Stinsen

Nä, intensiv körkortskurs :p jag vet. Barn.

2009-08-10 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0