Cravings

Borde väl snart lägga mig. Är trött. Fick bara plötsligt ett sånt sug att göra en lista. En lista på saker jag vill ha. En del behöver jag faktiskt, en del är bara rent habegär. Ett begär jag inte känt på mycket länge, åtminstånde inte i den här skalan. De har varit nån sak i taget. Nu är det massor. På en gång. Villhavillha. Inte bra.

Mossgröna jeans.
Mörkrött nagellack.
Silvrigt nagellack.
Mörkrött läppstift.
Svart och silver ögonskugga.
Linne.
T-shirt.
Strumpbyxor.
Kängor.
Pipa.
Jacka.
Henna färg.
USB minne.
Munspel.

Vet ni vad det bästa är? Jag har inga pengar! Så. Nu när jag bloggat det kanske jag kan sluta tjata om det för allt å alla.
Är säkert mer. Uppdaterar väl när jag kommer på..

Ska unna mig något när jag klarar teoriprovet. Fast jag inte har några pengar. Det blir nog nagellack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0