Klara´t!

Så va halkan gjord! Va riktigt kul faktiskt. Lite speciell situation med en grupp där ingen känner varandra men alla vet att alla ska på samma sak. När man är där ska man göra allt tillsammans. Speciell stämning kan man säga. Var lite nervös första gångerna jag skulle kör bara, men det gick skitbra. När man skulle köra på barn fick man sladda. Haha. De va kul.
Körde 2 och 2, jag körde med en trevlig kille som hette markus. Lite blyg, men snäll. Hade kul.
Vi hörde instruktörens röst i en radio i bilen där det också fanns en knapp så man kunde fråga frågor. Man hörde, dels vad han sa till alla alltid, men också vad alla frågade. Hysteriskt kul vid vissa tillfällen.
Fick det väntade "AKTA BARNEN!!!!". Han hade roliga kommentarer till alla. "Nu hamna du under en buss, ajajaj..."
Roliga frågor som "Du, hur stänger man av den här vindrutetorkaren här bak?" (Roligare om man va där..) och "Nu vet jag inte riktigt VAD som hände!!!" Svar: "Du körde på ettans växel!!!" Haha.
     Fick även volta. Långsamt. i en bil som satt på en pinne. Men de va kul! Fick ävn krocka. I 5km/h.
Mycket lärorikt måste jag säga och över förväntan. Hade ju bra lärare också vilket nog gjorde en del.
Från och med nu kommer jag ALLTID använda bilbälte, även i ALLA bussar där det finns. Ärligt.
Älskling, när vi skaffar bil ska den vara S.Ä.K.E.R! Bara så du vet...

Dom plöjde en åker när jag åkte hem. Solen sken, men luften har blivit kall. Kvällarna blir mörka snabbt nu. Hon är halv tio och i Öst är det mörkt. Det har inte vart nån riktigt sommar i år. Jag har inte haft sommarkänsla, något jag knappt visste jag hade förrns nu när den inte infunnit sig. Jag har heller inga höstkänslor. Vet inte om jag vill ha mer sommar, men jag vet inte om jag är redo för hösten heller. Längtar inte efter sol och bad, men jag är inte redo för mörkret. Aldrig redo för mörkret.

Det är en vecka tills skolan börjar nu. Dom har inte lagt upp nåt schema. Då kanske det blir verkligt. Just nu känns det som jag inte ska tillbaks dit mer. Som jag slutat. Vet inte varför... Overkligt.

Saknar dig älskling, önskar jag kunde vara där och hjälpa dig med allt, plugga med dig, krama dig...<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vill du ha fler läsare till just din blogg?

Bli medlem på

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emmaamina

och höj din statistik!

2009-08-13 @ 20:29:37
Postat av: Anonym

Va bra! Visst va de kul?!?!??! Hehe. Men jag måste erkänna att jag inte kommer ihåg riktigt hur jag gör om jag skulle få halka...men men..:P

2009-08-13 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0