SCHEMA!

AAA!! Äntligen :D


Höstterminens Schema.

 

  • Inte särskilt dryga ämnen, mest kul även om det är långa dagar. Skapande verksamhet känns inte så betungande liksom...
  • Fredagarna!! Behöver jag säga mer?
  • Trummor och ensemble fördjupning på hösten!
  • Vi har inte BiffSara i religion! :D

 

 

 

  • Sena dagar... Dock mycket håltimmar och rätt chill mornar. Men ändå..
  • Vi har inte PIA! :( Jag gråter...
  • Jag har Birgitta i Kuhi... JESPER!! :(

 

 

 

Men av erfarenhet vet jag att allt kan ändras.

Btw, vem e EinaAn och StröDa? Mystiskt...

 



Vårterminen. Chill eller VAD! Ledig på fredagar :D Torsdagen är ju dock ganska dryg, men jag kommer hoppa av kören så jag börjar 11.. Så egentligen e de inte så drygt ;) Nä. Överlag är jag väldigt nöjd. Som sagt, sena dagar gillar jag inte, men de e ju rätt chill lektioner(skapande verksamhet räknas ju nästan inte som lektion tycker jag ;p), så de blir nog bra det här :)

Det börjar bli verkligt nu. Är otroligt förväntansfull. Jag känner att det här kommer bli bra! Det kommer bli ett fantastiskt år. Jag vet det.
Det ända jag är orolig för är att jag inte kommer kunna låta bli att "slösa" tid på teori ämnena... Vill SATSA på musiken nu.



Annars vart en väldigt bra dag idag. Kanske skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: ankan

fy fan för ditt vårtermins schema! ;) haha, men får ni se dem redan? jag måste vänta tills efter jullovet XD

2009-08-14 @ 17:35:20
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha xp Ja, vi får se nu :D Tråkigt för er ;)

2009-08-14 @ 20:33:42
Postat av: matilda

varför har du ensemblefördjpning båda terminerna?

2009-08-15 @ 17:31:10
URL: http://hilba.blogg.se/
Postat av: Stinsen

Eee.. jag vet inte. Ska man inte de? Dom andra har också de :s

2009-08-15 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0