Super update

Ja jösses... De här kommer ju ta ett tag! Åter igen kom livet emellan. Hur manisk jag än är i mitt bloggande kommer jag aldrig sätta dokumenterandet av mitt liv före att leva!!

Va länge sen ja skrev ett sånt här jumbo inlägg, har ju vart sommar.., så man e lite seg i starten. Dessutom är jag FETT trött... Helt seg idag. Utpumpad efter mkt händleserik vecka xD Ärligt, det känns INTE som det bara har gått en vecka sen sist jag bloggade, den här veckan har vart LÅÅÅÅÅÅÅNG, och det känns inte som jag började skolan i Onsdags. Känns som vi bara haft ett litet lov. Och ändå känns det som den inte har börjat heller. Wierd.

Känner mig lite konstig. Eller. Jag vet inte. Allt har börjat men jag hänger liksom inte riktigt med.. Det är ju så här i början, när man går i skolan men inget egentligen händer. Känns som allt kommer komma som en bitchslap i nästa vecka...

Målade inte klart tavlan i Söndags. Pallade inte. Har hållt på lite idag istälelt, blir förhoppnigsvis klar imorrn. Övningskörde ju med mor till/i stan innan jag åkte för att träffa folket å gå på utomhusbio :D Gick helt ok. Lite ouppmärksam, var lite trött och hungrig så jag skyller på de ;) Men helt ok. sen fick man träffa alla! Mötte Matilda på pendeln, hon hade färgat håret! Super fint vännen<3 Det passar dig, could be natural! ;) Katta hade man inte träffat på hela sommarn så de va extra kul! Samma med Chatarina, Annie har jag ju knappt träffat heller... Tilda å Joppe anslöt på Coop där vi inhandlade lite picknick. Sen bar det av till Fridhemsplan där vi först gissade vart Rålis låg, men de va ju Kronobergsparken xp Väntade istället på Sara som fick guida oss. Frågade dock ett roligt medelålders par innan som bråkade om vem som hade korrekt vägbeskrivning xp Sara den finingen hade jag ju inte träffat sen Skånska lugnet ;) Långt hår har du fått! Glad å se dig<3
   Jag släpade mina väskor och vi slog oss ner framför bioduken. Vi åt, lekte i typ världens bästa lekpark!(Stockholms parker har så underbara lekplatser! Precis såna man önskar att man själv haft... Jag tror jag skulle ha vart född och uppvuxen i Stockholm egentligen...) stillade mitt röksug som legat på lur i en vecka(Va väldigt nära på halkörningen å några andra tillfällen...) med bästa rökkompisarna ;), vi fick gratis smoothies och godis, blev sminkade i loréal tältet och var med ii en fånig tävling. Träffade även Matilda Wiezell, Alice, Ida Bang å Maria mfl.! Trevlig överaskning :) 
   Filmen, Allt om min mamma, hade jag sett förut men den tåls att ses igen! Blev lite väl kyligt efter ett tag dock. Solen gick ju ner och det blåste... Då var det bra att jag släpat med min tunga väska! Proppad med kläder ju ;) 
Kändes trist å åka hem alena så Matilda, Tilda å Joppe följde med å sov över(Mina stammisar ;) ). Mkt trevligt! Fast vi somnade rätt kvickt :p Blev en knaper men trevlig frukost med Joppe å Tilda(Matilda hade dragit, skulle iväg som vanligt! ;p). Kollade gamla bilder på bdb, tv.. Sen blev det packning och tåg kollning för att sedan bära av mot Tystberga!! :D

Nu orkar jag inte skriva mer. En vacker kväll som denna kräver avnjutning i form av promenad! :D


Kommentarer
Postat av: matildaaa

det var en fin kväll! och tack för komplimangen om håret kära du :)

2009-08-27 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0