Augusti.

Det är augusti nu. Det slog mig på bussen hem igår. Såg de första gässen flyga söderut också.
Det känns konstigt, och bra, att det är augusti nu.
Fridfullt.

Det ska bli fint väder framöver såg jag på tv. Jag vet inte hur jag känner inför det. Känns som jag lämnat sommaren bakom mig. Och ändå inte.

Det var jättefint väder idag, men jag var i stan hela dagen. Hade körlektion och körde med mor min innan också. Var borta från 12 till 5. Hade varit ledsen i vanliga fall, över att ha spenderat en vacker dag i bilen. Men det var jag inte. Har liksom ingen längtan efter sol och bad, somriga saker, längre. Vet inte varför. Börjar nog bli inställd på höst. Jag älskar augusti och september. Verkligen. Det känns bra det här.

Men som jag pratade med Ida om, det är början på slutet. Nu känns det dock inte lika jobbigt som när vi pratade...

Lektionen gick iaf bra. Betydligt bättre än sist. Vet inte vart mitt huvud var. Jag var inte i balans.
Några tabbar blev det idag också, men det börjar arta sig.
Bokade halkkörning också. På måndag blir det landsväg. Det börjar närma sig slutet. Om 2 veckor kanske jag har fått min uppkörningstid.
Läskigt.
Och skönt.
Är ganska trött på det här nu. Har ju hållt på hela sommaren... Ska bli skönt å ha det avklarat. Så man kan tänka på annat.

Var ute på promenad med mamma. Hade längtat efter kvällspromenad hela dagen. Tränade lite muskler i morse. Känner mig så orkesfull. Känns väldigt bra.

Matilda: namn och lösen till bloggelibloggen tack! ;)

Kommentarer
Postat av: matildiis

snart har du körkort! måste säga att jag är grymt impad o stolt! :D

okidoki...hilba o lösen är ord. grymt finurligt!

2009-08-04 @ 18:34:40
Postat av: Stinsen

Ååå.. Tack vän!!<3<3

2009-08-06 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0