Updates

Happ. Inte orkat blogga ordentligt på ett tag. Livet kom emellan.

I Torsdags var jag allmänt lycklig, gick på höstpromenad med gamla bekymmersfrihets känslor. Högstadie känslor.
Sen fixade man sig, ducshade, allt helt i onödan inför Louise Hoffsten konsert i parksnäckan i Uppsala. Det spöregnade hela konserten. Haha! Spelade ingen roll hur fixad man var, blöt blev man ändå. Men det var en väldigt bra konsert! Regnet var inte så jobbigt, vi hade paraply :p Mest innan och i slutet när de började bli fett kallt... Men hon sjöng över förväntan, fast hon skakade rejält när hon skulle ta fram munspel, sätta i micken i stativet o så... Men som sagt, bra konsert! Jag och mamma sjöng(läs skrek) as högt när hon försökte få igång allsång på Let the best man win, haha. INga andra sjöng ju.. Dåliga :p Vill verkligen köra Louise på live night.. Hoppas vi hinner!

Fredagen var det risketta. Hade väl inga höga förväntningar direkt men det var riktigt bra! Helt ok lärare och faktiskt bra saker. Dock var genustänket nere på noll, något som störde mig och tjejen jag satt bredvid. Men jag kände inte att jag hade tillräckligt starka argument(måste bli mer påläst..) för att ge mig in i nån större diskussion med herrarna(läs lantisar..). Det var ju inget nytt som sades, som väntat, men jag tror ändå det var välbehövligt. Det är ju en väckarklocka och man tänker sig nog för bättre. Iaf ett tag... Men det kan vara nog!

Sen gick jag å mor till Storken å käkade macka i solen å sen blev det övningskörning(med henne alltså). Gick helt ok. Klantade mig lite dock, missuppfattade en skylt så jag fick backa å hålla på mitt i en vägkorsning ><
Sen satt jag stora delar vid datorn, kollade schema, bloggade, bdbade... Smsade, Saras schema e baaaaaajs! Knulla om dom inte ändrar :( Kollade även en massa yoga kurser. Dyrt som fan och slut överallt xp Men jag vill åka på kurs med mamma<3 Hon och jag tog en mysig promenad vid 9, raggarbilarna var tillbaks vid Fribbans. "Det märks att de snart är skola" sa mor. Detta är verkligen en stereotyp plats..

Igår var ännu en vacker dag på raken. Satt ute och läste tidningen för kanske sista gången i år, skrev dagbok och mös. Sen bar det av till Monika och Stephanie. "YAY". Va inte direkt glad.. Men det blev helt ok faktiskt! Det kom massa annat folk, släkt och vänner till dom från våla som vi känner mer eller mindre också. Sen var Alma och Stephies kompis Nicki där också så det var faktiskt helt ok, nästan trevligt!! Kunde ju prata med dom andra liksom..
Fick ju vara ute hela vackra dan också. Var där från halv 2 till 4. Sen cyklade vi hem och då kom molnen :p
   Va fett trött när jag kom hem... Satt o degade vid tvn en bra stund. Va inte hungrig alls vid middagstid, hade ju smällt i oss massa mat där borta, så jag ställde mig å målade istället :) De va väldigt trevligt. Hade haft den i huvet ett tag.. Fast den e inte klar än, ska göra klart den idag innan jag åker. Ska ju till Stockholmen o träffa underbara människor! :D
iaf. Pratade med älsk, gjorde mackor till middag vi 8, glodde lite dumburk... Sen fastnade jag vid datorn igen för syrran hade hittat ett erbjudande om fotoframkallning och undrade om jag ville ha några bilder utskrivna... Tjohejsan! Där satt man ju ett tag... Fastnade så klart i massa bilder å va tvungen å kolla på alla xp Å sen att välja ut e ju itne de lättaste heller. Va helt seg i bollen när jag slutade xp Men kul e de. Ska köpa ett usb å lägga in alla bilder på, som jag tänkt tusen gånger, så de inte försvinner om datorn kraschar. Vore världens mardröm. Ändå skjuter man på det. Men nu!

Nu ska jag måla klart tavlan, måste göra de innan ja åker för de e ju en vecka tills man kommer hem! Ska packa också. Sen ska jag övningsköra med mor innan jag tar tåget till människorna :D Imorrn åker jag till älsk också<3 Har 1 1/2 år på tisdag :)

Kanske inte blir nåt bloggat på ett tag.

Kommentarer
Postat av: lisa

Asså jag tror jag vet varför du har få besökare:

svar: du skriver för mkt.

2009-08-16 @ 14:03:20
Postat av: matilda

jag tycker att du skriver alldeles perfekt :)

2009-08-17 @ 14:23:54
Postat av: ankan

till lisa: ja, men det är roligare att läsa stinas blogg, för hon är inte tråkig som dem flesta andra bloggare som skriver en mening var femte minut :P



kram stina<3

2009-08-22 @ 15:16:55
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0