Dan före dan före dopparedan..

Imorrn är det julafton imorrn. Nån som kan fatta? Inte jag.
Så imorrn blir det julpynt hela dan, då kanske känslan infinner sig.
Annars är jag mest så himla trött! Är liksom rastlös å vill göra en massa grejjer, men samtidigt orkar jag inte..
Dagens I-landsproblem?
Har vart en vykortsdag anyway. Har vart i stan, skjutsade älskling till tåget :( <3<3 Gick på stan för mor å syster skulle fixa lite. Vackert väder, hade svårt att tänka på bilkörning på väg hem för allt va så vackert.
Jag å älsk hade Lila julafton imorse, böt paket :) De va fett me mys. Jag fick parfym, body butter p showergel från Body Shop som jag velat ha forever. Allt med Japanese cherryblossom lukt som jag ääälskar!! De e nåt me den lukten alltså.. Sen fick jag världens finaste, underbaraste skiva som älsk bränt med Våra låtar<3 Hon hade gjort världens finaste fodral helt själv å de e så underbart fint.<3<3<3 De roliga är att jag hade gjort samma sak till henne, haha! Förra året gav vi båda T-shirts, i år gav vi båda skivor vi bränt med våra låtar! Vi tänker så lika så jag blir rädd ibland... Älskling fick också en ukulele och en ansiktskräm.
Nu ska jag väl försöka ta tag i mig själv eller nåt. Men jag orkar inte! Fast jag orkar inte göra ingenting heller. Jag är konstig just nu.
Igår var mörkaste dagen. Nu vänder det.
Grattis till min blogg, ett år idag! hehe.
Känner att mina inlägg då var lite intressantare och mer filosofiska, men jag har sällan ork för någon filosofi dessa dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0