Förkyld.

Varför har det helt plötsligt blivit så JÄVLA svårt att gå upp? Igår va hemskt, har inte känt så på länge.
Å imorse vaknade man med världens halsont. Har vart täppt i näsan o haft gröt i huvet hela dan... Jag vill inte gå till skolan imorgon. Bäää. Men jag ska, jag måste.

Gick bra på ensemblefördjupningen igår iaf! :D Första repet när vi hann spela alla låtar, flera 2 ggr, å vi satte i princip allt! Kändes så jävla bra. Har vart lite ångestfyllt, men nu känns det som vi kan klara det här utan att skämma ut oss totalt. Fast jag undrar vad Dan tänker egentligen..
Gick inte på trummorna heller. Orkade verkligen inte, fast jag vet att det var jätte dumt. Nästa vecka är sista lektionen så då blir det betyg. Men jag får ju lätt godkänt så spela roll...

Religionen gick bra också. Kändes riktigt bra. Va inte så svårt, typ vad jag väntat mig.
Hade jätte intressant clinic på skapande också, Jenny(som vi hade ett tag) kom o berättade om hennes karriär och hur det är att vara artist i Sverige idag, vilka alternativ som finns, vad hon gjort för val, hur allt funkar i musikindustrin.. Så jävla bra va de! Men det känns lite jobbigt också. Jag känner mer än någonsin att jag aldrig kommer lyckas med musiken. Jag tror inte jag skulle klara det. Sjukt mycket jobb. Inte för att jag trott att det var lite jobb, men nu fick man det liksom rakt i ansiktet.

Spelade upp min översättning idag på skapande också. Det gick bra faktiskt, fast jag inte var nöjd. Skrev klart igår kväll när jag insåg att jag måste göra det... Men som sagt, de gick helt ok. Spela roll.

Imorrn är det engelskaprov å de får väl gå som det går. Orkar inte bry mig.
Snart är den här veckan över. Så det så. Sen är det snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0