Jahapp.

Sista karlbertil
Snart sista veckan.
Snart lov.
Snart vår.
Snart slut.
Snart vad?
6 månaders förhoppningslovning<3
Har inte känts som fredag idag. Lite nu kanske, med idol å vara i våla å allt. Men ändå. Rätt vinnare iaf! Va lite nervös där ett tag. Calle hade inte passat som vinnare. O den låten va fet ripoff på Halo ju!! Haha. Skulle vart en tjej till å sjunga den egentligen tycker jag. Men men. Va fan va grejen me flickvännen hans btw? Så jäkla drygt å stå KVAR på scenen! Haha. Såg så jäkla fel ut bara. Pinsamt!
Repade idag, gick väl så där... känns lite jobbigt inför måndagen, men wtf. Fick tillbaks PA:t också, fast inget betyg. O innan de var det Karl-Bertil Jonssons jul, för sista gången! Kan inte fatta det.. Jag å Matilda ska gå nästa år, så de så! Tittade på mina vänner när vi satt där o lyssnade på Alice, åt pepparkakor o drack julmust. Så fina. Hannes spelade på saxofonen. Det är något med den låten alltså. Fantastisk.
Blev ännu lite bittrare över att vi inte är kvar på munchen. Julavslutningen ska dessutom vara UTE på markusplatsen! Tjoho vad mysigt.. Tacka vet jag Högalidskyrkan!
Fick skjuts hela vägen till våla iaf vilket var otroligt skönt! Pappa hade vart i Nyköping o köpt nå skrot till brorsan så han plockade upp mig på hemvägen. Mötte mamma i uppsala, fikade å sen köpte vi gran :) En som luktar den här gången! Förra året va så fett me fail. Aldrig mer kungsgran!! Utan lukt - ingen jul!
Som jag skrev så mådde jag piss i Onsdags. Va inte alls pigg, hade nog feber också ett tag. Ville ändå va kvar p göra engelskan. Hade 45 minuter på oss att göra både G, VG och MVG delen! Helt absurt! Hur ska man kunna visa vad man faktiskt kan när man är å stressad och inte ens har tid att tänka 2 sekunder? Borde va straffbart.. Men nu är det gjort iaf! Väntade för att se om det skulle bli någon inspelning också, men de blev de så klart inte. Lika bra det. Åkte hem istället. Skulle ha repat men jag kände att jag inte skulle tillföra något ändå.
På kvällen mådde jag ändå bättre och lyckades skriva på låten jag hade i sångläxa att göra, vilket kändes bra. Kollade på film. Blev en mysig kväll ändå.
Hade velat stanna hemma i torsdags(som Ida gjorde..) men jag kände att jag måste gå. Vill inte hamna efter å missa en till sånglektion, lika bra å gå. Och det var bra. Blev en helt ok dag o förkylningen gick ner. Spelade dessutom in bas till min låt på typ en halvtimme! Stort tack till Therese som äger!! :) Det gjorde mig glad. När jag kom hem sen hade älskling lagt mat och gjort så fint<3<3
Blev ennu en mysig kväll. Bestämde oss för att skita i det tidig luciafirandet som skulle va i fiket i fredags å ta sovmorgon istället.

Kommentarer
Postat av: matildis

klart vi ska dit nästa år!!

2009-12-14 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0