Vinter!

Andra december och äntligen är det kallt! Har vart en otroligt vacker, klar och kall dag, med frost överallt(som glittrar i solen, om man vill vara klyschig, vilket jag är.)! Vinterkänsla så det förslår. Underbart. Annars började dagen sådär. Försov oss för jag hade glömt trycka på "ok" knappen på mbilen så alarmet inte ställdes. Hehe. Blev stressigt som fan och vi blev en halvtimme sena till SvC, men de blev ändå en bra dag.
Jag åkte till medis och lämnade sagoböckerna när jag slutat så jag fick komma ut lite. Sen jobbade vi faktiskt klart med PA uppsatsen och vi blev klara med sagan! Själva storyn iaf, ska bara finjustera och göra förslag på illustrationer, blir klart imorrn. :) Fett nice! Jag tog även en promenad i solnedgången, ljuset, kylan och frosten. Lite cigarill. Lycka.

Sen blev det sånguppspel. Mysigt, alla va så duktiga :)
Väl hemma såg vi på julkalendern(på datorn, missade ju båda på tv:n. Tack och lov för internet! ;p), åt mackor, pepparkakor, julmust och Oboy :D Härlig dag. Och imorrn är det torsdag, veckan är snart över. Igen.
Mor min kommer till helgen också för katten mår bra. Ska bli mysigt!!
Känns som vi aldrig ses längre..Vi. Jag träffar aldrig mina vänner. Är det jag som aldrig är i skolan? Är det vi som aldrig äter lunch ihop? Varför gör vi aldrig saker efter skolan?
Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig. Är du i Stockholm i helgen? I så fall kan vi dricka glögg och fika i flera timmar.

2009-12-03 @ 16:33:24
Postat av: matilda

jag tror att du aldrig är i skolan faktiskt. den sorgliga sanningen. jag brukar inte se dig ofta i alla fall. o sen så har man för mycket saker för sig hela dagarna. plugg, jobb o annat nödvändigt ont. och på lovet är du hemma. nej jag vet faktiskt inte när vi ska ses. vi ska i alla fall hänga på skolavslutningen. det blir fint

2009-12-04 @ 17:33:59
Postat av: Tilda

Ja brukar också tänka på det. sorgligt. vi fixar det tycker jag. Ja kommer iaf gå på alla lektioner fram till jul hade jag tänkt:)

2009-12-05 @ 13:48:12
URL: http://myspace.com/torevolution

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0