Vitt!

"Och när jag vaknar är hela världen vit.." SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Tjohoo! :D

Stannar nog hemma idag iaf, orkar inte åka till skolan... Kan prata med Agneta imorrn :p Måste ju vara hemma å ta hand om min sjuka fru också<3<3<3
Tänkte dock åka in till stan, måste låna bok till engleskan imorrn. Tänkte passa på att köpa lite julklappar också. Mysigt när det är så vintrigt ute :)

Blev jätteglad när jag kom till Stockholm igår och såg att det var lika vitt här som hemma, å sen kommer det här! Undrar om det är ännu mer snö hemma... Hoppas det ligger kvar bara!

Igår var en ovanligt bra dag för att vara måndag. Blev lite sur på morgonen när jag såg sprickor i molntäcket och insåg att det inte alls skulle vart becksvart ute om det inte varit för alla bajsiga moln.. Sen hade jag inte sovit så mycket heller, somnade inte förrns typ 1, tror jag va nervös för uppspelet. Så det gjorde mig ju inte gladare precis, hehe.

Annars var allt så himla soft. Inte ens trummorna kändes jobbigt, va ju sista lektionen. Fick inget betyg dock, får väl se de på pappret sen :p Fick veta betyg i religion iaf, tre bokstäver, Sweet! Hon sa att min slöjuppsats var¨på universitetsnivå vilket känns väldigt bra. Och på torsdag ska vi till Hare Krishna! YAY :D Fett nice.

Konserten gick väl så där. Typ hela publiken bestog av Ida Bangs släkt så ingen ville ju lyssna på oss precis. Rytmus folket gick ut när vi började spela och kom tillbaks när vi slutat. Sånt är ju också bra för självförtroendet.. Sen fick vi höra att det var nåt konstigt brus när vi spelade, mickarna glappade och typ inga stämmor hördes. TJOHO! Men, vi hade faktiskt kul när vi spelade iaf! Bajs på alla andra.

Somnade strax efter 22 igår. Va så sjukt trött!! Så tidigt har jag inte somnat på vääldigt länge... Spv till halv 10, de blir ca 11 timmar det. Skönt iaf.
Och idag är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0