Ordbajs och händelser

 Förlåt att jag inte bloggade igår Matilda, jag vet ju att min blogg är ditt liv, men jag va fett mycket med trött ;)

gårdagen bestod av lame KuHi, trött och trist...Kan verkligen inte förmå mig att komma igång med arbetet, det blir väl sista minuten med det med, liksom allt annat. Tråkigt när man inte har lektion med älsk också<3 Hon har bytt till senare grupp, men åkte ändå dit till halv 9 den knäppisen, haha.
Sånglektionen gick fett bra iaf. Slapp visa ensemble kompskissen och "blues"låten jag skrev för 2 veckor sen vilket var fett skönt. Låten hade jag väl kunnat spela upp men den är ju inget mästerverk direkt, och den andra kompskissen var inte klar. Inte den andra kompskissen som skulle vara klar heller men den var iaf. mer klar. Fick prioritera lite då jag som vanligt skjutit upp läxgörandet. I Onsdags var jag hos fina älsklingen hela kvällen(kollade på l-word, som vanligt, och Kalle Blomkvist :D) och tänkte att "jag gör det på torsdag". Men då simmade jag och slösade bort massa tid framför tv och dator. Började med kompskisserna 20.00, haha. Men det gick bra för vi jobbade bara med den låten som jag prioriterat och jag fick fett med cred för den! Yeah ;) Drog till och med över med 20 minuter :O

Monica, min sånglärare, är gravid som jag misstänkte. Men jag har inte velat säga nåt, LITE pinsamt om hon bara gått upp i vikt liksom, haha. Men hon ska ha barn i juli så det kommer inte påverka mig, ska ju ändå ha ny sånglärare i 3an.

Orkade inte åka till Skansen o kolla på Sussi när hon jojkade i går, (de var samernas nationaldag) vädret var inte direkt inbjudande och jag kände att ekonomin inte riktigt tillät det. Det blev ingen picknick heller, vädret var som sagt inte så trevligt..Vi hängde i sofforna, satt vi datorn o kollade på lärarnas myspace och fikade istället :) Äntligen fick jag min eftertraktade blåbärspaj! Hade suktat i flera dar så jag unnade mig en bit ;) Den var väldigt god! Dock inte så att jag kände en beroende framkallning, vilket var tur för det skulle jag aldrig ha råd med. Ida är hetast! (Ursäkta, Ida våldtog tangentbordet....)

Vi lyckades missa tåget hem till mig( man fyller ju på måndag så vi firade idag) tack vare en missbedömning av tiden det tar att ta sig till tåget...Kom 30 min senare än planerat till Uppsala där far, bror och farmor väntade på att få åka hem, hehe. Men dom var inte märkbart sura :p
Efter en kissnödig hemresa blev det hemgjord pizza, mmmm, och bakande av chokladtårta till idag och chill framför tvn...


Mer info om dagens intressanta händelser, presenter, en fantastisk smakupplevelse mm. kommer sen.
Nu ska jag nämligen fylla min buk med apgod veg. lasagne enligt mitt eget recept :) Specialbeställt av Moi dagen till ära ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: matillllllda, din mest trogna och alltid kommenterande läsare

du är inte förlåten :O

2009-02-08 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0