Dan före dan...

...Fast inte före doppare dan. Imorrn smäller det! The big Day.
Tänker faktiskt skolka lite, jag tycker man förtjänar det på sin 18års dag. Man ska inte behöva gå upp 5.45 på sin födelsedag, tycker jag iaf. Så jag kommer väl till skolan vid 12.15 sådär :p Missar ju bara ensemble som just nu e fett ovärt, och GeMu som jag kan göra klart nästa helg.
då får jag dessutom träffa min fina mamma på min födelsedag, nåt jag deppat lite över att jag inte skulle få...

Idag har vart fett med chill. Efter en välbehövlig dusch drog mor, far och farmor på sy- och antikmässa i Uppsala så det va bara jag, Ida å sis hemma. Vi gjorde Idas GeMulåt och lite på min, handlade/promenerade, fikade rester av gudomlig tårta från igår och såg Äppelkriget, världens näst bästa film, efter S.O.P.O.R ;)

Sen blev det smaskig mat, courn filé med nån sås och hasselbacks potatis!

Blev ingen hårfärgning, hårklippning, jobbsökning eller bakning den här helgen. Ska ju hem nästa vecka med så jag tar det då. Inte för att nån annan än jag har nåt som helst intresse av att veta det, men jag vill gärna komma ihåg vad jag har att göra nästa helg.


Måste bara tipsa om en grej: Musikmixen, Torsdagar typ 20, 20.30 i Svt (2an tror jag)
Såg det i Torsdags och det var helt Fantastisk!! Ni måste kolla in det. Och dom sa så smart saker och var så grymma att jag blev helt rörd.
KOLLA IN!!!!

Nu ska jag packa, brodera och äta lite smarriga chokladpraliner ;)

Puss och kram ekobanan (som matilda så fint skrev<3<3<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0