Ja!

Ja! Det känns så himla bra. Lägenheten var jättefin! Visserligen ligger den typ ute i tjottahejti, känns det som nu iaf, men det tar inte längre tid till skolan och bara 20 min till slussen. När man vant sig vid resvägen känns det nog mkt kortare.

Kändes lite konstigt och läskigt precis när vi vart där men när man kom hem och kunde känna efter ordentligt kändes allt mycket bättre. Den var som sagt super fin och det blir samma hyra för mig men så länge det inte blir dyrare så funkar det ju. Och att få sitt eget place, sitt eget liv att sköta precis som man vill, är värt så otroligt mycket.

Först kände jag, lite barnsligt, att det skulle bli trist att inte åka igenom stan och så, att man skulle känna sig isolerad. Men det är ju bara jag som haft turen att ha ett så bra läge, dom flesta bor ju faktiskt inte så nära stan som jag gör nu.
Och visst, det är kul att se stan och känna att man kan göra ärenden på vägen hem, men jag har haft det så i 1,5 år nu och det har vart jätte kul men det skadar ju inte att prova på nåt annat! Det är ju bara bra att få båda sidorna liksom. Och det är ju inte som att det är svårt att ta sig in till stan eller så.

Nu ska jag sluta tjata, det känns super bra nu iaf och underbart att få flytta ihop med älsk<3

Imorrn bär det av till våla igen, kan inte fatta att det är lov...Det går så sjukt fort, jag hänger inte med! Helt plötsligt ska man åka iväg till säfsen, det känns som det var nyss mamma berättade att hon hade bokat.

Nu ska jag iaf sussa, har inte gjort sångläxan så bra och sover jag inte ordentligt kommer det verkligen inte gå bra och då blir det pisk! ;)

God natt
ta av din hatt
innan du lägger dig för att sova
Annars blir den skrynklig vill jag lova

(jag är mäster poeten!)

Kommentarer
Postat av: ullet

åh va kul! e de en etta eller tvåa? 20 min e ju inte farligt. som från tumba ju..:P då vill ja komma o hälsa på så fort ni fått den..;)

2009-02-20 @ 12:53:39
Postat av: ankan

åh, va roligt! :) bra för er <3

2009-02-20 @ 21:03:44
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0