JAG SKA DÖDA DIG KAPITALISTJÄVEL!!!



Jag ska vara Laertes i musikalen :D Va fett taggad på att vara präst förut men sa att jag kunde va Laertes eftersom ingen annan ville förra gången. Fick lite panik när jag insåg att jag kunde få den och inte ens hade läst den delen av manuset, haha. Jag trodde att det var en stor roll vilket var varför det kändes jobigt, men det var inte så mkt repliker men rätt stor betydelse för pjäsen och rolig att spela!! Så jag dumpa prälle grejjen å satsar helt på det här istället :p

Jag kommer få skrika: Jag ska döda dig kapitalist jävel!, Få skjuta en människa, bli skjuten i axeln, beskriva groteskt hur jag vill döda Hamlet och dö i ett blodbad :D

Komemr bli fett kul. Repetitionen idag var väldigt tveksam dock...Men det löser sig väl.

Altså är det inte nån som skulle vilja söka jobb hos Kultur i vården med mig? Man kan vara en men jag känner mig inte riktigt tillräckligt säker för det...Man ska ha något slags projekt som spela teater, läsa sagor, spela musik, ha skaparverkstad mm. men det ska vara speciellt och roligt. Jag tänkte att man skulle kunna ha låtskrivarverkstad för typ 9-15 åringar!! Fett kul eller vad? Lära dom spela lite gitarr/piano och skriva texter o så... kruxet är att jag har noll koll på arbetstider, vilket kan vara svårt när man går i skolan... Men man kan ju kolla iaf :P Skulle va as nice...

Men nu måste jag sussa, e tröttsig :)

God natt världen! Ha en bra natt, eller dag om man är på den jordhalvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0