BBKÖLSDGNGENSF H!!


De va ett tag sen sist och det var tänkt att jag skulle skriva ikväll. Men jag pallar inte riktigt..Ida är här den lilla bajsen<3<3 Och det är skönt å känna att man inte har nåt speciellt å göra. Historieprovet är över och det kändes som det gick helt ok och kuhin lämnades in i fredags. Bara sångläxan att tänka på. Nice.
Friluftsdag imorrn! Ska bli fett nice med bowling! :D
Och simning efter :p Sovmorgon har man dessutom, vilken lyx!


Dagens flumm kommer från underbaraste mäniskan i världen:

Ida gnuggar Stina i håret och leker allmänt.

"Vad gör du?"
"Jag fixar frisyrer"
"OK....."
"jag är ida super stylaren"
"Visst älskling.."
"Den här frisyren är Utter Supreme".
"Jaså?"
"jaaa...den kostar 2000 kr. Då får du en tallkotte på köpet också..."

Sen följde pippi deluxe 2000 med små hästar och apor på topparna, ekorre special supreme deluxe med en gran och ekorrar på toppen samt villavillerkulla style - bara 50 kr på grund av lågkonjunkturen.

Tallkotten man får med Utter Supreme kan man ha i håret men man kan äta den också. Man kan även stoppa den i näsan men det har, enligt ida suåer stylaren, inte blivit så poppis här en. Men det är på väg upp, det är stort i Tyskland nu...


Stina: " Mitt lilla UFO"
Ida: "jaha....."
S: "hahaha, Unidentified Flying Objekt asg"
I:".................."
S: HAHA
I: "Är det jag när jag hoppar studsmatta eller?"

Allmänt asgarv.

Den bjuder vi på!


AAAAaaaa!!!!, höll på å glömma, det är exakt en vecka till min födelsedag idag!!! Känns inte så..jag har typ inte fattat att det är februari xp Hade med anledning av detta tänkt publicera min "att göra på min 18års dag" lista men jag är för trött, det får bli imorrn.

Puss gullrumpor

Kommentarer
Postat av: matillllda

alltså ni är väl sötast i världen?

"talkotte på köpet" al a dogge doggilito eller? XD

2009-02-03 @ 09:31:41
Postat av: ankan

hahahahahha :D

2009-02-03 @ 18:52:42
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0