Trött

Usch, va dålig jag är..orkar inte blogga. Det har delvis också att göra med att det tar lite lång tid at skriva, som sagt, och en viss tröthet. Äventyr, otur och lite sömn tar på krafterna.

Jag var iaf på lite partaj hos min kära vän ankan igår kvällst, mkt trevligt! Detaljer kommer kanske imorrn, om jag orkar......

Jag kan ändå sammanfatta lovet så här: Otur och trevligheter.

Otur: Min väska gick sönder precis när vi skulle åka till Säfsen, Vi glömde skidglasögonen jag fått i julklapp, Jag trillade sista åket för dagen-som man aldrig ska åka- på tisdagen och fick en spricka i armen, åkte altså typ 2 dagar av 4,5, har vart trött och haft mer eller mindre ont i armen sen dess, fick dessutom ont i en visdomstand i torsdags(nästan värre en armen, seriöst..), Sen laggade min mobil ihop förgott i typ måndags...När jag och Ida skulle till Ankans party blev det lite missar i kommunikationen så vi åkte ända hem till Ankan och när vi gått upp för den låånga baken till henne och stog utanför hennes dörr uppdagades det att festen inte var hos henne i Tumba utan i en lokal i Tullinge. Och då var vi redan sena...Bara att ta sig ner till pendeln igen och åka tillbaka. Sen när vi skulle hem idag glömde jag min väska, något jag kom på när vi nästan var nere vid stationen. Bara att knata upp för berget till Ankan igen...

Det var gnäll det. Trogna läsare kan med spänning vänta på den positiva versionen av lovet som kommer imorgon ;)

Nu ska jag o Ida se Melodifestivalen

Prutt!

Kommentarer
Postat av: ankan

hahahaha, jag väntar spänt på den positiva versionen ;) XD

2009-02-28 @ 20:00:06
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0