En torsdag till historien


"Lena, hur vet man att man älskar nån?"
"Man tänker på den..."
"Ja!"
"Man vill va med den hela tiden.."
"ja, ja! Och mer?"
"Man blir glad när man ser den..."
"Precis!"

Fina repliker från så som i himmelen. Det är nog sant också, men jag tror att det är först när det blir svårt som man inser vem man verkligen älskar.

För den man älskar skulle man offra allt, sig själv, vad som helst. Man skulle göra vad som helst för att inte förlora den.
Man sätter den personen före sig själv. Ens högsta önskan är att den människan ska vara glad, lycklig och må bra.
Man mår dåligt om den mår dåligt och skull byta om man kunde.

Min älskling är sjuk och fast det inte är allvarligt blir jag ledsen i hela mig.

Det blir inte av att åka till våla imorrn, ska stanna och ta hand om min baby<3
Åker hem på lördag, om hon mår bättre, och gör lite GeMu mm.
Känns nästan skönt att inte behöva tänka på att man ska hem imorrn...Kan chilla, packa imorrn å så.

Hade värsta träningspasset(för mig var det det iaf) på gympan idag. Ja kommer inte komma sitta imorrn av tröningsvärk i lår och rumpa, haha!

Gjorde kompskiss till sången(så himla trött på dom där kompskisserna....) på Nkn,så hade man det gjort. Väldans bra lektion att göra annat på måste jag säga. Man lyssnar ändå inte och inget går in så man kan lika gärna utnyttja tiden att få nånting annat gjort.
Sen är det ju skönt å ha en slapplektion. Kom 20 minuter försent i Tisdags, jag trodde att vi började 35 men vi började 15, men det gjorde inget för han hade ändå inte tagit närvaro, haha.

Hurtbullar som vi är nöjde Matilda, Annie och jag oss inte med gympans work out utan gick och simmade. Dock blev det inte så långt; 600 meter. Men vi hade ju tränat så hårt innan ;) I tisdags simmade jag ju bara 550 meter, men då hade jag ju faktiskt promenerat en halvtimme innan också :p

Jag känner mig faktiskt riktigt taggad och motiverad på träning nu. Det känns bra. Det är ju en månad kvar till mönstringen så det pushar ju lite, sen har jag bara plötsligt fått en ganska stark vilja att komma i form. Insåg idag hur sjukt otränad jag är i låren...har tappat allt (det lilla) man hade i högstadiet. Illa illa...
Sen hjälper det faktiskt otroligt mycket att man har sällis med fina människor också<3
Motivation och draghjälp, väldigt underskattat!!

Jag fick även äran att träffa min fina vän/syster idag!!! Ullet jobbar numera på Vasagatan och bor i Tumba med sin pojkvän :) så idag träffades vi och käkade på kungshallen(ovanligt ;p) och drog runt på stan. Mkt trevligt, mkt trevligt!
Ses alltför sällan.
Jag vill se Virrans(ullets storasuyster) bäbis Amina!! Jag vill köpa en body på ekovaruhuset till henne :D Har velat köpa en forever men inte haft något lämpligt offer förrns nu. Den är beige med tryck på coola människor som t.ex. Frida Kahlo på.. Fett ballt liksom!!

Jag har blivit medlem i någon slags enkät grej på internet där man kan få gåvor och presentkort genom att svara på enkäter. Fett med nice!
Jag har även spelat lite spel med pengar, något priviligierat dom över 18 och en befogenhet jag måste utnyttja. Jag läste nämligen att man som ny medlem fick 80 spänn gratis att spela för. Jag vann några gånger, men aldrig mer än jag gjorde av med så snart var saldot nere på noll. Det var inte så roligt, inte riktigt min grejj det där.

Som Conor Oberst säger:
"I´d rather be working for a paycheck than waiting to win the lottery"

Så kan det gå när man tycker att man har gott om tid och helt plötsligt slösat bort all den tiden och har ingen tid.

Imorrn blir det väl mys och l-word med älsklingen som vanligt, om hon orkar. Såg på 2 avsnitt igår, snart är säsongen slut och då har vi inget mer å titta på!!! Kattastrof liksom! Den där serien är alddelens för beroende framkallande för att få finnas.
Sov även över hos nämnda sötis vilket var trevligt. Fick gå upp tidigt idag, jag har sovmorgon men inte hon, men jag åkte hem och tog en power nap, diskade och dammsög så det var bara bra.
Nu är jag däremot väldigt trött och borde verkligen sova för jag känner halsontet börja komma krypande...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ullet

Ja..mkt trevligt va de :D. men ja ska kolla med virran idag om de passar om 2 veckor :D

2009-02-13 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0