10 månader, 288 dagar, 5/6 år


Så länge har jag varit tillsammans med min fantastiska älskling idag<3<3
2 månader kvar till ett år. Det känns konstigt haha. Men bra.
Nu ska vi ner på stan och käka o gå på bio :)

Intressanta fakta om min helg kommer senare ikväll eller imorrn, för till skillnad från BB(blondinbella) har jag ett liv utanför bloggen. Den är iofs typ hennes jobb..men ändå.

Måste bara säga en sak innan jag går: GRATTIS till min lilla älsklingsplutt som fyllde 18 år i fredags!! :D
Detaljer om den stora dagen kommer som sagt sen :)

fred, flumm och flodhästar till er alla!

Kommentarer
Postat av: ankan

wow, ett år snart :) coolt! :D

2009-01-18 @ 18:55:36
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0