2009 - dagarna som kanske kommer!


Tänkte att jag skulle komplettera min tillbaka blick med en titt på vad 2009 kan komma att erbjuda om man får leva och världen beter sig.

  • Rytmus flyttar till Sickla
  • Jag fyller 18
  • Säfsen med Ida och familjen
  • Party hos Ankan
  • Sätta upp musikal med skolan
  • Slutar 2an
  • Hultsfred
  • Förhoppningsvis sommarjobb
  • Stockholmarna kommer upp till stugan
  • Kanske Urkult
  • Börja 3an!!
  • Jag kanske flyttar från Hjorthagen
  • Projektarbete i Ghana
  • Jul och nyår igen!

Det här är de större sakerna som jag tror kommer hända, plus allmänt party, glädje, vänner, Ida, flumm och mognad.
Och underbara, hemska oförutsägbara saker livet alltid bjuder på.
Ha ett stressfritt, lyckligt, njutningsfullt 2009 allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: ankan

du glömde en... stina och ida, på party i sthlm ;) hehe<3

2009-01-14 @ 21:39:39
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: ankan

hej, du har glömt en ;) när du och ida ska hit te mig på parteeeeyyyyyyy! ;) <3<3

2009-01-15 @ 18:20:06
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0