ÅååÅååka pendel tåg...


Är galet trött. Altså, tänk om jag skulle pendla varje dag. Fatta jobbigt!! Och ändå skulle jag inte komma hem så mkt senare än dom som går gymnasiet i uppsala. Men jag skulle nog få åka tidigare...fast bara vissa dagar eftersom jag har sovmorron. Skulle aldrig palla. Nu tar det typ 30, 40 minuter att ta sig till skolan, längre än jag någonsin åkt eftersom jag haft cykelavstånd typ hela livet, men jag tycker att det är en väldigt lagom sträcka.
Nog om det.
Har därför varit väldigt trött idag, men annars har det varit en bra dag för att vara måndag.
Det sämsta är att min älskling inte är här :´( Har inte setts sen i fredags..Jag SAKNAR DIG!!!!
Sluta vara sjuk..bajskorv.
Å inte får jag träffa dig imorrn heller. Jag kommer dö.

Får gräva ner mig i KuHin och ha kul i simhallen så kanske jag överlever.......kanske......

Skippade handlandet idag: fick med mig lite matlådor hemifrån som jag nu kan ha som middag och slipper därmed ännu mer matlagning och därmed också inhandling. Nice!

När man kom hem fick man sig en liten överraskning: de två i lägenheten har blivit tre! En guzz vid namn Lisa (tror jag..) har flyttat in i det lilla rummet. Hon går tydligen nån makeup utbildning...hon verkar trevlig iaf. Tyckte att jag skulle göra en skiva till henne när jag sa att jag går sing/song, haha. Fast ju fler man är destå fler är det att anpassa sig efter så det är ju lite jobbigt..hoppas hon har ett liv så är hon inte hemma så mkt :P Fast vänta nu, jag är ju inte hemma så mkt nu för tiden och är jag det är Ida nästan jämt me så det spelar ju itne så stor roll..Och som sagt är hon trevlig och känns lätt att prata med så man behöver ju inte köra total ignore, haha.

Denna afton har jag även blivit medlem i statistarkivet! Det ni :p Tänkte att man kanske kan få sig nåt litet jobb å få lite snabba cash..kostade 50 spänn för ett års medlemskap och det kan det ju vara värt om man får napp!
Jag har ju ingen direkt längtan att skämma ut mig på TV inför hela Sveriges befolkning men å andra sidan, om jag får betalt, varför inte?? Skit samma liksom...Vi får väl se hur det går ;)

nej, nu har jag slösat nog tid framför dumburken! Dags för något konstruktivt! Säger vi...

btw har jag laddat hem låtar från "O brother where art thou?". Såg filmen på svenskan idag, sjukt bra!!
Och musiken var ju underbar...Ska lägga in på mp3n bums :)

Kommentarer
Postat av: ankan

hehehe, gullunge :)

2009-01-26 @ 22:02:59
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Anonym

give me that music , yes! :D

2009-01-27 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0