Dagarna som kom och gick


Mooooore updates!! Gud så glada ni blev nu va? Förstår väl det.

Efter bakfylledagen, dvs 1 januari, spenderade jag 3 dagar till med min älskling.
Den 2 januari insåg jag att det var januari och ett nytt år! Det kändes bra. Inte direkt super exalterande, men bra.
Jag är redo att fejsa det nya året. Inte för att jag har nåt speciellt mål eller så, det känns mest bara skönt att det är vårtermin och att vi går mot ljusare tider, som min kära moder brukar säga.
Är trött på att gå in i mörkret.

Förvisso har det vart idel vackert väder hela lovet, men jag behöver längre dagar, vår och hopp.

Den 2 och 3 januari kommer jag ihåg, dock kommer jag inte ihåg vilken av dom som är vilken haha.
Men vad spelar det för roll egentligen?

Jag vet att jag duschade den 2 och det var grymt skönt!!

Kan verkligen inte komma ihåg vilken av dagarna det snöade, vi gick på promenad och jag ville åka pulka, köpte glass på konsum och letade vodka flaska i gäset där vi va på nyårsafton. 

Den andra dan va de vackert väder iaf..det kommer jag ihåg.

Och på glass dan kollade vi på Min granne Totoro, den va as mysig!! 
Kanske var det även då vi spelade rockband å kollade på l-word?

En dag spelade vi halo 2. Kul, men hjärnmosande haha.
Tyckte ändå jag var ganska duktig för å aldrig ha spelat det, eller vad säger du älskling? ;)

Den 4 var även det en väldigt vacker dag, fast den spenderades inne i bilen på väg till stockholm, och inne i globen på Disney on ice princess special xD Fick biljett av mina kära "svärisar". Det var faktiskt väldigt mysigt, Alladin delen va fett cool :p 

Måste även säga att vi planerade att gå upp i tid denna dag men min älskling hade världens bästa anledning att stänga av väckarklockan och sova för länge. Jag kan säga att om jag skrev den här skull jag få massor av AAAAWW kommentarer. 

Inte för att jag får så många...*ledsen i ögat*
Ni får gärna skriva bajs om ni vill, jag blir glad ändå :D


Kommentarer
Postat av: den som älskar dig mest av allt i hela världen<3

Awww, bajs <3<3 p.s. du var riktigt skillad på Halo för att vara första gången, blev riktigt inpregnerad ;) <3<3

2009-01-08 @ 17:10:45
URL: http://twobebass.blogg.se/
Postat av: matillda

jag har faktiskt kommenterat så många gånger så det känns nästan lite pinsamt :P

2009-01-08 @ 18:46:26
Postat av: Stinsen

Tack matilda! Du är bäst<3<3<3 De är inte pinsamt, det visar ju bara att du är den enda som har hjärna nog att tänka ut nåt å skriva ;)

2009-01-08 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0