I´m so sexy in my....

....Mudmask!!



Sexii jao!                          Jag ser ut som en liten clown *fNizZ*


Som ni alla kan se kladdade jag in mig i en trevlig ansiktsmask idag :) (på bild syns även lite av CheGuevara tröjjan jag fick av min kära far xp)
Har haft ansiktsmasken i typ 2 år, fick den i present någon gång, och när jag hade duschat tänkte jag "Nu jäklar". Jajjemän! Så nu är man len som en babyrumpa i fejjan.
Ullet kom på besök, innan jag hunnit tvätta mig så jag satt där å ba: "heeey!"
Det var mycket trevligt att ses. Jag överlämnade födelsedagspresenter: 2 choklad kakor, en toblerone(hon lär ju tjocka på sig lite) och en mina vänner bok för lite äldre barn :p
Det var roliga frågor i den men jag hann inte fylla i alla för det var så många och hon lärde dra för hon skulle tillbaka till Sthlm. Själv pallade jag inte åka tillbaks så tidigt, har fortfarande grejjer å göra.
Just nu håller jag tex. på att baka bröd :) Världens godaste morotsbröd, nyttigt me ;)
Det är på första jäsningen nu. Jag tänkte att det är fett bra å baka själv för det är mkt billigare och desutom baka här hemma i våla så slipper man ockupera köket hos Bengt och allt finns ju redan här hemma. Dessutom är ugnen renare...
Jag har faktiskt redan gjort av med 100 spänn mindre i matpengar den här månaden(jag har 200 kvar och jag gör inte av med mer än 100 den här veckan). Iofs så har jag inte vart i sthlm hela månaden men det var inköpsmånad eftersom jag vart hemma på lov så jag tycker det jämnar ut sig..
Jag antar att det är för att jag får lunch i skolan. Det är helt sjukt skönt måste jag säga(jag vet att jag sagt det förut..).
Att inte behöva laga mat varje dag, att kunna vara spontan och käka nån annan stans eller med andra utan att behöva tänka på att ha lunch nästa dag, att ha obegränsad tillgång...Grymt helt enkelt!

Nu ska jag gå och baka ut min deg, diska, handla med mor och försöka göra en kompskiss, sång läxan och kanske fixa med min Mp3...

Later people!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging ;)

2009-01-25 @ 21:14:45
Postat av: ankan

(hoppas denna kommentar kommer med nu, det är ngt jädra krångel hela tiden när jag kommer till din blogg)

i alla fall, skit sexig bild stina ;) hehhe XD

2009-01-26 @ 18:34:08
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0