Inneboende makes three


AAAAAAAAAA I don´t like this. I don´t like this at all.
En ny tjej har somsagt flyttat in i lägenheten.
Och jag gillar henne inte!!!
Imorse när hon skulle gå sa hon hej då. Ok tänker ni, vad är det med de då? Jo, jag vill inte ha någon annan relation med henne än att man är trevlig när man ses om man gör det. Jag vill inte hålla på och säga till när jag kommer och går, jag vill sköta mig själv! Men det var ju inte så farligt, det som gjorde mig sur var att hon hade hållt på och flyttat runt mina grejjer i köket och organiserat om! wtf?!? Ann-Marie all over again - nej tack! Så jag ändrade tillbaks, men nu när jag kom hem hade hon hållt på och "organiserat" ännu mer i min hylla!!! AAaaaa, Lay off my stuff woman!
Alltså, om hon är kontrollfreak eller nåt kan hon väl säga det så man vet, och oavsett så är man inte nöjd med nångting så snackar man väl för farao om det innan man går och rotar i folks grejjer! Särskilt folk man träffat en gång och snackat typ 5 min med...Det kallas respekt och privatliv!
Och nu ikväll har hon ockuperat köket fett mkt och typ pratat med Bengt hela tiden...va e grejjen?
Han är ju verkligen inte den sociala typen men hon bara pladdrar på, känner inte för att bli utsatt för den svadan.
Jag vill bara va ifred och sköta mitt eget, som jag fått göra hittills.
Bajs.
Jag vill flytta.
Ida, vi flyttar!!
Hit: http://www.blocket.se/vi/19966267.htm?ca=11_s


Oh well, jag var iaf pigg och glad imorse, vet inte riktigt varför...Hade ju sovit hyffsat  mkt vilket va nice. Har haft en soft känsla av att kunna göra vad jag vill och att läxor och prov löser sig. Orkar inte tänka på skiten..Det var snö när man vaknade också, vilket var mkt trevligt :) Kändes lite trist att lämna värsta vintern hemma i våla för blaskstan. Fast det blev ju blask stad igen i eftermiddag iofs, men det var mys så länge det varade.
Eftersom vad-hon-nu-heter-lisa-eller-nåt ockuperade köket imorse med och jag inte orkade va där med henne så blev ja lite sen till Nk:n, men det var ju lika trist som vanligt så det spelade ju inte så stor roll...Kan verkligen inte förmå mig att lyssna på Mario, så sjukt lame. Intalar mig att jag har hyffsad koll och kan plugga sen när det väl blir dags för prov.
Något som lyste upp lite var dock Marios fina kommentar: "Det är ju inte bara å ta en macka innan man har sex liksom.."
Varpå den självklara kommentaren kom: "Va? Vill du ha sex? då måste jag nog ta en macka först" haha..

Gjorde lite KuHi, käkade god lunch och hade mentorsträff som var ovärd som vanligt-nu ska vi tydligen ses varje vecka! Varför liksom? Allt vi säger är ju: "är det bra?" "Ja." "ok, bra"....

Sen var det tänkt att viskulle gå till kuratorn för att snacka om stipendium, jag tror att det är hon som har hand om dom, men hon va inte där så klart. Vi kollade massa själva på internet istället men vi behlver verkligen hjälp om det här ska bli av(resan till Ghana altså) Det är för stort för bara oss att fixa själva..Hoppas hon är tillgänglig imorrn.

Sen köptes biljetter till livenight jao! Ska bli as nice å gå på de imorrn :D
Resten av eftermiddagen spenderades framför datorn med att skriva KuHi. Är dock inte klar än, himla bajs...Äsch, jag gör det på torsdag, haha. Jag spenderade lite för mycket tid med att sitta på youtube och leta efter musik att lyssna på. Är helt såld på gospel/negrospiritual/country efter Oh brother where art thou. Har sjungt på Down by the river to pray och Man of constant sorrow hela dan. Vill skriva nåt sånt...De e grymma grejjer!!
Det blev tyvär inget simmande med Annie idag för hon är sjuk :(<3<3 Jag vet inte riktigt om det var bra eller dåligt..nu känns det som de var bra. Fick mer tid. Hade jag kommit hem senare hade väl Lisa o Bengt vart mitt uppe i sin lilla pratstund/ockupation av köket..
Tänkte att jag skulle  göra situps å armhävningar å grejjer istället, men vi får väl se hur det blir med det :p Känner dock lite press eftersom jag har mönstring 9 och 10 mars. Scary!! Fast jag tänker ju inte göra lumpen längre så det spelar väl inte så stor roll, men eftersom jag har anmält mig frivilligt är det ju lite pinsamt om jag är helt ur form, haha.

Nu ska jag drömma om lägenhet med ida på msn och sen kanske göra några armhävningar och ev. KuHi...vi får la se :p

Lateeer!!

Kommentarer
Postat av: ankan

ajdå jobbig människa :/

2009-01-28 @ 18:13:15
URL: http://theduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0