Kärleksfeber


Har blivit flera inlägg idag, men jag har ändå typ 3 kvar som jag vill skriva haha. Får se om jag pallar sen.
Igår hade jag tänkt göra de jag gjort idag men jag orkade verkligen inte, la mig framför tv:n istället.
Har mått så konstigt den här veckan, illamående, trötthet, ont i huvet mm.
Jag tror det började när ja åkte hem från ida i fredags.

Jag tror att jag kanske har mått dåligt för att jag saknar henne.



Idag mådde jag iaf. bättre, jag tror det är för att jag ska åka till henne imorrn :D

Just de, ullet va här i går kväll. Glodde på top model/grammis galan.
De va mys å träffa dig vännen, vi ses för lite tycker jag!!

Sen såg jag ett program om Indien. Har ju alltid velat dit och alltid vart lite förälskad i landet, utan att ens ha vart där, men nu börjar det nästan gå över styr haha. 
Shantaram har frälst mig helt(boken jag läser altså), plus det här programmet och flera andra program. Det svämmar över av Indien och jag vill DIT!!!
Blev till och med rörd av bilderna från repotaget på tv och blev sjukt sur på en gammal tant som va grinig och otacksam. Usch på henne! hahaha.


Sen gick jag iaf å la mig typ 20 i 11, vilket kanske också bidrog till att ja mått så bra idag.


Just det, det snöade idag!! :D nu e de massa snö.
Sen har jag packat och flyttat in grejjer från mitt gamla rum till det rum jag har nu.
Det är väl ungefär det....

Det har inte blivit så mkt filosoferande på sista tiden, men jag skyller på trötthet.
Jag har massa tankar som ni kan få ta del av snart, kanske..
Ska ju till Ida nu så vi får väl se hur mycket bloggande det blir. Jag har ambitionen att blogga iaf, men som sagt, vi får väl se haha. 

(Ni får tänka att det här inlägget är från igår, för jag skrev det då men råkade trycka på spara som utkast istället för spara och publicera xp Så tänk den 8e!)

Kommentarer
Postat av: Ullet

De va trevilt o träffa dig med! Vi måste VERKLIGEN ses oftare. ett helt lov o vi har typ setts 2 gånger :O. De går ju bara inte för sig. men som sagt får vi ta oss en tripp till södertälje när ja kommer tillbaka från fjällen :D. ja ska ändå va i sthlm o jobba lite..:) pussen

2009-01-09 @ 12:31:34
URL: http://uolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0