Pojktrosor


Dagens kommentar fälld av underbaraste människan i världen:

"Jag vet många av mina tjej kompisar som har pojktrosor....."
Så sjukt gulligt hahaha.

I övrigt har det varit en vacker dag för er som inte märkt det. Tyvär gick jag upp aldelens för tidigt, 8.30..
Kunde dessutom inte somna igår för boken va så sjuuukt sorglig att ja höll på å dö och kände att: jag kan ju inte somna så här ledsen! Så ja fortsatte läsa men de blev liksom aldrig bra...Så det blev lite sent å nu e jag skita trött.
Men vad gör det, jag är hos min bby! :D <3<3

Först dumpade jag å pärona grejjer hemma hos mig i Hjorthagen och sen åkte vi till farmor. "YAY!"
Nej, det var helt ok faktiskt. Tanten hade vart sjuk så hon va lugn å snäll ;)
Sen efter en stressig färd till flemmingsbergs tågstation fick jag äntligen åka till älsk<3

I am happy now.

Kommentarer
Postat av: matillllda

"Tanten hade vart sjuk så hon va lugn å snäll"

hahaha! snackar vi om en ko?? ^^

nej men jag fattar vad du menar. Farmödrar alltså. Det är nåt speciellt med dom. Man förstår sig inte riktigt på dom. Det är väl ungefär samma grej som svärmödrar tror jag... Fast du verkar ha fått en bra sväris! :)

2009-01-10 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0