Svininfluensa

Nu har Ida åkt hem så nu har jag tid å blogga. Inte för att jag inte får eller kan blogga när hon är här, men då vill jag passa på och njuta av att vara tillsammans, inte häcka framför datorn... Känns så konstigt när man vart ifrån varandra så länge(ja, 1,5 vecka ÄR länge!). Först känns det som man inte känner varandra, sen flyger tiden för fort. Fast hon stannade en dag till<3. Pga sjukdom... Mitt fel.

Tecken på nya influensan (som först kallades svininfluensa) påminner om vanlig influensa. Vanliga kännetecken är feber, hosta, halsont, ont i kroppen, huvudvärk och trötthet. Nya influensan kan också ge diarré och kräkningar.

Ja, kanske. Haha. Inga kräkningar å diarré iaf. Men resten stämmer ju... Stämmer även ganska bra på en vanlig förkylning ;) Började må bättre faktiskt, men sen smittade jag Ida och då blev jag värre själv också. Fast de kan även ha att göra med att jag badade i onsdags.. :p
Åkte buss till stan å hämtade älsk i måndags<3 I tisdags hade jag körlektioner så jag körde till stan å älskling följde med<3 Gick skit på lektionen(rna). Va helt död å se i huvet. Va inte så kul.. Vi gick iaf å fikade på storken när jag va klar å fick skjuts hem igen :) Tog en mysig promenad. Softade. Jag va trött.
Hade körlektion i onsdags också, men kl 9 på morgonen, så ida följde inte med. Fick gå upp 7 >< Dett hjälpte nog inte i tillfrisknandet heller kan jag tro... Gick däremot väldigt bra på lektionen! Failade lite men klarade det mesta faktiskt! Kändes som man kommit nån vart iaf.. Sen kom min faster med man å vi åkte upp till Toften. Som tur va va ju älsk med<3 Fast dom va inte så jobbiga faktiskt. Dom har blivit typ, normala.... :O Så de va helt ok. Åkte bräda också :D Premiär.
Tyvär blev Ida sjuk :( Låg å hade feber hela kvällen... Förlåt<3 Fast du visste ju att jag va sjuk..  :P
I går låg vi båda och va helt döda. Ida skulle ha åkt hem å vi hade tänkt gå på harry potter innan men de va ju tur att vi inte köpte några biljetter... Kollade på Peter Pan å Fucking Åmål å drog oss i soffan å sängen hela dan. MYS! <3 Sjukt sega va vi. Lite bättre idag iaf, men inte mycket... Förhoppningsvis bra imorrn. Ida sjukskrev sig iaf, hade aldrig kunnat jobba idag. Men de va ju bra att vi fick en till dag iaf<3 Nu Dröjer det ända till pride....



Nu har det gått över halva juli. Som jag trott så har det gått fort nu. Det är en månad kvar till skolan. En månad. Först kan det låta väldigt lite. Men det är väldigt mycket. Det är en hel månads lov liksom.
Vet inte varför jag inte kan sluta tänka på skolan. Fruktar det och längtar.
Jag saknar alla så.
Saknar Stockholm!
Kan inte sluta tänka på hösten. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Tänker på allt som ska hända.
Allt vi ska göra.
Att jag ska satsa på musiken.
Suga ut varje droppe.
Känner lite ångest över att livet sedan förväntas börja.
Fast jag vet att jag inte behöver oroa mig.
Är ledsen för att det snart är slut.

Fick sms från Tilda här om dagen. Jag saknar dig syster. Otroligt mycket. Tänker på dig jämt.
Saknar er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0