Fy, fy!

Usch vad jag är bortkämd. Föregående uttalande tas tillbaka. Eller, visserligen skulle jag hellre ha solat och badat hela dan, men jag borde inte klaga. Här får jag körlektioner pröjsade av mina päron så att jag kan ta körkort. Bara att kunna det är ju ett privilegium för en stor del av världens befolkning! Fyfy på mig.

Lektionerna gick bra iaf. Jenny var betydligt bättre än Urboturbo... Så det känns bra. Svullade dessutom en fet kulglass i pausen mellan lektionerna, satt vid fyrisån och käkade bredvid en flummig man som spelade gitarr :) Så de va ju inte helt waste. Fick dessutom pengarna som blev över av morsan ;) Fick skjuts in och hem med bror också så jag slapp iaf åka buss. Imorrn är det lektion kl 8 så då blir de till å stiga upp tidigt!
Kanske kan åka å bada imorrn istället, då har jag ju hela dan fri :)

Kanske ska försöka jobba lite också, ska göra det hela helgen så mycket jag hinner och orkar. Ska fortsätta rensa mitt rum också, gjorde lite i eftermiddags. Kul när man hittar nostalgiska saker och skönt att rensa bort all skit...
De bidde inge släktträff hos älsk nämligen, så därför hinner jag. Väldigt tråkigt, mest tråkigt att inte få träffa Ida. Kommer inte ses på FOREVER! :´( <3<3<3<3
Men lite skönt att slippa åka så långt måste jag medge, nu hinner jag mycket annat istället... Så slipper jag tycka det är jobigt att bli bjuden också.
Men det hade vart värt det<3<3<3

Kanske ska åka till Toften med Ullet ikväll iaf, mys! Lite badat dårå.
Solade innan jag åkte till stn också, läste eragon och skrev packlista till Hultan :)
Ja Matilda, snart är det Hultsfred!!!! :O Helt galet :D De kommer bli så sjukt kul...

Nu ska jag kolla på rapport och sen fixa Pride biljetter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0