Glad.

I morgon är det dags! Stockholm. Ida. PRIDE! Jag är så lycklig. 
Så här glad har jag inte varit på länge. 
Så här bra har jag inte mått på länge. 
Äntligen.

Saknar er vänner! Så mycket. Snart ses vi! Vissa iaf...


Har precis rensat massor av blåbär som vi köpt från vår evigt blåbärsplockande granne.
Mina fingrar är blå, liksom min tunga.
Lyssnade på Ola Salos sommarprat medans vi rensade, jag, mamma och syster.
Han är bra fin iaf.
Han har ändrats, men det har jag med. Jag förstår att han inte kan vara den han var.
Han är fin ändå. Och ganska rolig.

Kan inte riktigt komma över det här med The Ark dock... Hur ska det gå? En ny skiva?
Lite ångest är det. It better be something new! Är han fast i gamla spår börjar jag gråta. Det går inte att klämma ur mer. Ska det kunna bli bra måste det vara HELT nytt. En ny ark. Den gamla är förgången. För mig död och begraven. Bara musiken lever. Vi får väl se helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: matildaa

jag hatar att man inte längre blir glad när en bra musiker gör ett nytt album. bara ångest. eller snarare oro. för alla musiker jag gillar håller på att utvecklas åt fel håll och inget blir bra

2009-07-28 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0