Hultsfred!

Imorrn e de dags! WIIIIIEEE :D 

Värmer upp med lite Gossip ;)

http://www.gossipyouth.com/us/videos

Har packat allt, fick plats perfekt i farsans gamla fjällräven rygga :p
Övningskörde lite idag också, men bara i Harbo xp Lyckades även lägga i rattlåset och varken jag eller mamma fattade hur man fick upp de, haha! Som tur va så va de vid affärn i våla hehe...Jag å mor inhandlade lite proviant, vamra koppen å nudlar, höhö. Kommer bli niiice detta ;)
Lyckades även stämma gitarren till Hultan, får ta me en skruvmejsel...Hoppas ja får ta me den på bussen bara :O Men de borde jag...Annars blir jag sur! Inte för att den e värd jota, men ändå.

Nu sitter jag och försöker lyssna in mig på lite musik i sista minuten. 

Borde klippa gräs men de regnar ju faktiskt! Har inte riktigt kunnat fokusera idag, e bara hultan in my mind! Jag klippte aldrig i fredags som jag sa att jag skulle, klippte hemma igår men vi har sån där elklippare som inte orkar hela så jag har hälften kvar xp Men vill dom ha klippt kan dom göra resten själva. Så de så. 

Igår fortsatte jag rensa på rummet, slängde massa gammalt skit. Sen klipptes gräs,  snackade på msn med Matilda om packning mm :) Jag stog även för matlagningen, mor i ledig denna vecka :p De blev pasta med pesto, grillad aubergine, svamp, paprika, tomat och haloumi :) Jag målade klart min tavla som jag började på i lördags också. Målade en liten tavla då och började på en större som jag gjorde klart igår. Hade haft den i huvet länge så de va nice!

Efter att jag målat i lördags såg jag på Hippie dokmentär på 2an, helt underbart! Kärlek<3
Jag var även på loppis i lördags med far. Inte så spejsat direkt.. Såg en väldigt fin skrivmaskin men jag har absolut noll plats och ärligt, hur mycket skulle jag använda den?

Sen var jag duktig och klippte gräs på jobbet och började rensa ogräs. Fortsatte rensa på mitt rum också, det börjar faktiskt komma nån vart! Nu är det bara de sista kvar, fixa plats åt allt å sortera det sorterade :p Väldigt kul faktiskt. I början tyckte jag mest de va tråkigt men nu får jag nästan abstinens av att inte sortera, haha. Det är fett nice.

Nu ska jag laga mat. Våfflor.
Kan inte fatta att de e imorrn! Aaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0