KLAR!

Nu har jag gått igenom ALLT! Allting. All gammal skit.
Har gått igenom det sista, alla gamla skolsaker, idag. Så otroligt mycket skit man sparat.
Nu är 80-90% av min skoltid, fsk-9, borta. Utplånad. Körd till återvinningen.
Men jag känner inte direkt att "Talriket A" och "Vad var det du läste? 2" kommer att vara saknade.
Nu ska jag bara gå igenom allt jag valt att spara. Sortera. Hitta plats.
Det tar nog sin tid de me.
Men de värsta är över! :D



Jag tror jag vet varför jag är så här nu.
Inga toppar, bara raksträckor och dalar.
Så trött.

Jag är trött på det här. Våla. Familjen. Jag orkar inte mer!
Jag vill ha Stockholm NU! Ge mig puls! Ge mig liv!
Jag känner mig ganska livlös just nu.
Blasé.

Ge mig Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Men kom hit vet jag! jag saknar dig:(

2009-07-23 @ 21:17:29
Postat av: Stinsen

Å Tilda! Syster yster, jag saknar dig SÅ! Jag kommer på måndag! :D

2009-07-25 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0