Past, present, future.

Är helt seg i huvet idag... Fett trött. Inte bra. vet inte varför men den här jäkla förkylningen släpper ju aldrig! Hostar och slemmar och har ont i halsen :( Och jag vill härifrån. SO bad. Är så sjukt trött på mina päron alltså. They are getting at my nerves! Kommer inte bo här efter gymnasiet iaf, även om mina syskon gärna stannar hemma så länge som möjligt. Knäppon.



3 dagar har det gått sen sist. Det har faktiskt hänt en del! Har inte orkat eller haft tid att skriva.
 Igår var jag och sjöng i älvåsa bland myggen... De va väl het ok. Som dom tillställningarna brukar vara. Ett plus var dock att intervjun handlade om Evelinas afrikaresor!! Fett nice, blev sjukt taggad på att åka iväg... Sen va ju Ullet me också, annars hade det blivit lite tråkigt :) <3 Spelandet gik väl helt ok. Körde Man must dance, first day of my life, min blues låt och Hide away. Failade lite på Man must dance, hade inte övat tillräckligt på den och First day :p Men dom andra gick bra :) Domkunde jag ju "By heart". Det är alltid bäst med såna låtar.. Men man vill ju köra nåt nytt också.

Vad hände annars igår? Minns knappt. Ullet tipsade om lite youtube ;)

http://www.youtube.com/watch?v=1Cp3S86cstI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WjX2Xgh0YBE&feature=related

"Den bUttrA hUsan SvEa" ASG! xD De va tider de...

Jo, jag jobbade ju faktiskt lite igår! 2 timmar. Klippte gräs och rensade ogräs :P Ska vl fortsätta imorrn.. Idag har jag bara slappat. Sov till 11 för jag tänkte att om jag sover ut kanske jag blir frisk.. Har så svårt att somna med hostan också :( Får väl se hur de går. Sen har jag bara läst tidningen, gjort 3 teori prov, diskuterat på en blogg, fikat och hängt upp tavlor i mitt rum. Organiserade om lite också :p

Igår gjorde jag väl inte mycket mer. Övade mina låtar och pluggade teori...

I Tisdags gjorde jag helt klart på mitt rum om jag inte mins fel. Alltså HELT klart. Sorterat och ställt undan eller ställt fram det jag valt att spara, organiserat, dammsugit... KLART helt enkelt. Kändes väldigt skönt men samtidigt väldigt tomt. Har ju hållt på med det här typ hela sommarn...
Hade körlektion också. Det gick bra tror jag.. Körde massa med mamma innan också, de va bra 40 min lektion. Det känns som jag kan börja se ett slut men det är ändå så frustrerande att känna att man fortfarande inte har 100% koll... Men det lär jag ju inte få förrns långt efter körkortet om jag förstått mina syskon rätt. Ändå frustrerande.
Jag vill bara ha mitt körkort nu! Börjar bli trött på det här...

Det blev inget regn i måndags. Jag blev besviken. Regnade visserligen lite i Tisdags, men inte tillräckligt. Nu är det bara jobbigt väder, inte fint, inte dåligt. Bara tråkigt. Jag vill ha antingen regn eller strålande sol! Just nu regn... Fast jag tror inte särskilt många andra håller med, typ bönder och dom som är utsatta för översvämnings mygg...
Dom har ju besprutat igen. Hoppas det hjälper. Har ju vart en del mygg här med men inte så farligt. Mest harmlösa skogs mygg :) Dödade faktiskt säkert 3 mygg igår i älvåsa. Det var såna där svart stickmyggor och när dom satte sig slog jag till. Trodde jag helt tappat förmågan. Vilket iofs är bra. Här om kvällen hade jag en ensam liten mygga på mitt rum när jag skulle sova. Hade lampan tänd för att se den så jag kunde smälla den, men när den kom kunde jag bara vifta bort den. Får panik av tanken på den lilla kroppen som mos i mina händer. Jag släckte lampan och drog täcket över huvudet istället. Fast jag tror det var en hane. Han verkade inte så intresserad, hade inte fått ett enda bett på morgonen och den låg död på golvet...
Men dom där andra myggen framkallar panikkänslor. Slår bara, utan att tänka. Men det är lättare när dom satt sig också.. Fast skogsmyggen brukar jag ändå bara vifta bort....
 
Nog om det.

Vet inte om nån kollat på simhopps tävlingarna, jag tycker dom är roliga. En 15 årig kille från Storbrittanien vann herrarnas simhoppsVM! Helt sjukt... En 16 årig kines kom 2a eller 3a. Undrar vad förre världsmästaren som kom 4a och måste vart 20+ tyckte om det.. Jobbigt att bli utklassad av tonåringar skulle jag tycka...

Kommentarer
Postat av: Ullet

Ja de va trevlit att va där me dig :). Hehe. "Carolines bror.." Duhduhduh!!! :P good times good times

2009-07-23 @ 22:33:32
URL: http://uolsson.blogg.se/
Postat av: Ullet

Haha! Jag älskar hur vi försöker skådespela! lever oss in och visar känslor..:P ahhahhahaha! typ det roligaste ever!!!!

2009-07-23 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0