:D

Ja. Updates.

Igår var jag duktig. Klippte färdigt gräsmattan hemma som mor min börjat på. Rensade Åkerfräknar vid jobbet i 2 timmar. Hängde tvätt. Riktigt duktig var jag. :) Mor och far va och hjälpte min kusin Annika att flytta till Västerås så de va lugn och frid här hemma ;) Pluggade teori också under ett väldigt lägligt strömavbrott! Jag kollade nämligen samtidigt på tv, när strömmen gick funkade ju inte de vilket nog hjälpte en del med inlärningen.. :p Som tur var kom strömmen tillbaks efter en halvtimme. Hade blivit lite jobbigt med all mat och så annars... Blixten hade väl slagit ner nån stans, hörde hur det åskade längre bort men inte här som tur var.
På kvällen blev det teoriprov, dagbok och tv. Snor bra film som hette North Country. Grät flera gånger. Doldes av diskreta hostningar... Lägligt med sjukdom ;) Jag rekomenderar den varmt! Handlar om när några kvinnor började jobba(? såg inte början :p) i gruvorna i USA på typ 80-talet och fick så sjukt mycket skit.
Såg sista hippi filmen på 2an också. Fast den hade jag sett förut, hela serien va ju repris :p Va fett trött men kollade klart ändå.. Bestämde att jag kunde sova idag istället :)


Har inkasserat min lön idag också. För 5 timmar och 15minuters arbete försökte mor min pracka på mig 500 spänn. Jag är överbetald och bortskämd. "Man ska ha pengar när man är ung. Då behöver man dom. Senare har man dom men man behöver dom inte." Så brukar min mor säga när jag protesterar. Vi fann iaf. en likning där 100 av dom 500 går till matpengar. Tack mamma<3
Har även inmundigat smaskig blåbärspaj, packat, kollat schema och skrivit ut eget schema för pride, häckat vid datan och pratat med älsk :)

Imorrn ska jag övningsköra innan jag åker. Nice för att man slipper åka buss men jag måste gå upp tidigare... Fast inte så farligt. Och jag kommer ju va motiverad :) Gick riktigt bra när jag körde i fredags, så det känns faktiskt bra inför imorrn! Kändes som jag börjat få ordentlig koll och kontroll. Som det nya börjar sitta. Jag är fortfarande alltid lite nervös innan, men det brukar ju gå bra. Men som sagt, nu känns det riktigt bra. Som om det faktiskt kan gå. Som om jag faktiskt kan få körkort! Det känns väldigt nice. Är bara 40 min lektion imorrn också, vilket är skönt. Ska köra med mor innan dock.

I Fredags hade även min mor och jag namnsdag! Eller, egentligen inte jag. Dom har ju ändrat till Kristina och Kerstin istället för Kristina och Stina. Dumma dom :( Men vi firar tillsammans iaf :) Fikade medan vi väntade på att syrran skulle sluta jobba. 
Var väldigt trött sen när vi kom hem. Åkte ju till stan vid 12 å kom hem typ halv 5, 5. Hade kört massor! Minns inte riktigt vad jag gjorde.... Vilade, lagade mat, kollade tv..typ. Fick skraplotter av pappa, haha. Gulligt, men varken jag eller mamma vann tyvär..


Mina päron kanske kommer på paraden på lördag! Blev väldigt glad när dom sa det. Känns bra :)

Jag är så taggad. Det finns inte!
Blir väl kanske inte mycket bloggat under veckan, redogörelse kommer nog sen ;)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0