Förhoppningar<3

Civilstånd: Förhoppningslovad! :D <3



För framtid, förhoppning och kärlek.
Älskar dig Ida Elisabeth Larsson. Kommer alltid att göra<3



Så imorrn var det slut.
Igen.
Jag vet inte riktigt vad jag känner.
Det känns inte som det är på riktigt.
Detta kommer bli en sommar av saknad.
En sommar med äventyr.
En sommar med längtan.
En sommar med körkort.

Nästa gång, efter imorgon, jag sätter min fot i skolan kommer vara början på slutet.
Sista  gången jag för första gången sätter min fot i skolan för att börja en ny termin.
Sista hösten.
Sista våren.
Det är för stort för att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: matilda

ja jag orkar inte ens tänka på det. nu tänker vi bara sommar! det som kommer då kommer då. den stunden liksom.

förhoppningslovad det var väldigt fint! det vill jag också vara. det kanske jag ska ta o bli helt enkelt?

2009-06-11 @ 21:53:23
Postat av: Anonym

man får ångest. hatar avsked. till slut kommer de alltid. det är bara en fråga om när

2009-06-12 @ 22:20:13
Postat av: annie

det var annie förresten

2009-06-12 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0