"God I´m so constopated"

Alltså, jag vet att det här ligger på blogg.se´s startsida, men det är ju bara så.himla.underbart!

 

 

Go guys, wear pantyhose!(eller mantyhose om det käns bättre..)http://www.e-mancipate.net/

Dessa är macho strumpbyxorna ;)

 

 

I alla fall. Rubriken syftar inte till mina tarmar som kvinnan som yttrade citatet i någon film gjorde. Det som är tilltäppt är min näsa. Är så sjukt förkyld och helt seg i hela huvet och kroppen. Blev smittad av älskling, men det priset är jag villig att betala<3<3<3 Ändå jobbigt... Men förhoppningsvis går det över snart. Har ju dubbel körlektion imorrn så det skulle ju va nice om man va lite klar i huvet. Övningskörde med mamma i stan idag. Jag kom med tåget från Ida så då passade vi på. Kändes bra iaf, befäste lite saker som jag tränat på i huvet. Som att våga släppa upp kopplingen xp

 

Kom hem vid halv 2 vilket var galet nice. Skulle ha tagit ett senare tåg för Ida visste inte om hon skulle jobba och i så fall skulle hon bli "inkallad" senare. Men en av tjejerna hade blivit sjuk så det var bara till att kasta i sig frulle, packa och sticka iväg för att hinna med det tidigare tåget. Vi hade dock inte behövt skynda så för tåget va 20 minuter sent... Men de gjorde inget. Satt och chillade. Tyckte att jag såg Dinah också! Engelskläraren alltså. Men hon hade inga glasögon, inget smink, utsläppt hår och myskläder. Mycket möjligt att det var hon, hade en engelsktalande man också...hehe. Jag ignorerade iaf xp

 

Nej, nu pallar jag inte mer. Kommer ändå inte komma ihåg grejjer, min skalle är fylld med potatismos för tillfället.

Det har varit en underbar midsommar med älsk iaf<3<3

Får se om det blir nå blogg imorrn, efter dubbel körlektion(kommer hem 5) ska jag till Emilia på tjejkväll :)

 

Nu ska jag iaf gå och lägga mig så jag blir frisk...

Hosthost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0