TILDA

Idag fyller min fantastiska vän Tilda 18 år! GRATTIS på henne!!!<3<3<3 
Tilda. Jag hade aldrig känt någon som hette så innan jag träffade dig. Det enda jag kunde referera till var Lalehs sång Kom Tilda. Du är som den Tilda jag tänkte på när jag hörde den låten. Fast bättre. Du är en underbar vän. Du är så jäkla cool och jag vet ingen med mer integritet och stolthet, utan att alls vara arrogant.
Jag älskar dig och jag beundrar dig. Jag är stolt över att få kalla dig min vän.
Du vet att jag är ditt största fan. Jag ska komma på alla dina konserter och köpa alla skivor!
Du är bästa lekkamraten.
Bästa tänkarkamraten.
Bästa hittapånåtkamraten.
Bästa impulsivitetskamraten.
Bästa flummkamraten.

Frid, kärlek och kanelbulle till dig

Underbara syster<3

Kommentarer
Postat av: matilda

kärlek

2009-06-28 @ 19:32:43
Postat av: Tilda

Fast på den här ön och i livets blåa förvirring kunde inget annat värmt mer. Även fast datorlöshet försenade mitt läsande av detta med en månad; jag blir så lycklig och jag känner mig så älskad och det är bara tack vare det som jag kan vara jag så tack för det. solen och månen och stjärnorna/ Tilda

2009-07-27 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0