Happy again

Alltså, ursäkta deppen! Som vanligt hjälper det alltid att skriva av sig. Så fort jag skrivit om ett problem så försvinner det! Iaf är det så väldigt ofta, det brukar iaf bli mindre jobbigt. 
Så även denna gång.
Det blev en underbar dag! Efter att jag skrivit lättade det och glädje och känslan av att jag inte MÅSTE göra nånting(förutom packa ;) ) infann sig. Jag blev hurtig och böt om. Tog en promenad med syrran, satt och njöt i solen, klippte gräset, fikade med syrran... Sen kom bror äntligen hem med bilen och jag drog en snabbis till Emilia. Badade och schtekte :p Fick lite färg iaf! Litelite...
Väldigt soft och mys dag.
Så glad att jag är glad igen.
Njuter av sommaren nu.
Njuter av allt.
Det slog mig när jag satt i solen efter att jag skrivit.
Livet.
Livet slog mig.
Precis det jag väntat på.
Precis det jag behövde.

Och imorrn blir det skåne! Har precis pratat med Sara. Vi ska tydligen åka 1,5 timme tåg till när vi kommit till Malmö, hehe. Men det blir nog skoj, lite träsmak bara kanske ;) Synd att det blir så kort, hade gärna vart där längre. Men det ska bli fint väder iaf så jag hoppas på mycket sola och bada!

Vi åt middag ute idag, hur mysit som helst. Älskar det.
Ett tipps: pannkakor med pesto och keso är G.O.T.T!!!! :D
Nu har jag packat det mesta, ska kanske köra lite bil med modern så man håller uppe skillsen, haha!


Fixade iaf klart projektet i förmiddags också! Hehe.
Ursäkta deppet där också, jag skrev det innan jag bloggat och blivit glad igen...Ni kommer förstå senare ;)
Tilda, kan inte du sätta en klisterlapp över deppet? xp

Prutt å skutt! Nu ska jag få ut det mesta av denna vackra sommarkväll :D

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sorry, ja har inte haft nån dator förns nu så jag visste inte:\

2009-07-23 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0