Mp

Jag har en vän som är vacker. Hon kan göra vad som helst, bete sig hur som helst och se ut hur som helst, och det verkar som det naturligaste i världen. Hon gör allt med värdighet, integritet och självklarhet sällan skådad. Hon kan göra vad som helst. Och hon är vacker vad hon än gör.
Min vän snaggade sig idag. Hon är vacker i sin snagg.
Min vän bara är, min vän bara gör.
Och vad hon än gör är hon vacker.
Hon kan vara vad som helst.
Hon kan göra vad som helst.
Hon är fantastisk.
Och jag skulle ljuga om jag påstog att jag inte är lite avundsjuk.



Va ett tag sen man bloggade, igen..höhö. Men de blir så, har verkligen inte pallat. Orkar egentligen inte nu heller...
Nej, vet ni vad. Jag är fett med trött. Dessutom vill jag hellre gosa med min älskling som jag inte sett på hela dagen, hon va sjuk igen :( Det har iaf vart en underbar dag i övrigt. Jag älskar er<3

Jag har musik i huvudet igen. Det känns underbart. Jag tror att det har mycket att göra med den plötsliga fritid vi fått och si/so uppspelet vi var på. Uppspel är bra för inspiration.

Skriver nog ett JUMBO inlägg på fredag när jag kommit hem till våla istället, känner på mig att de inte kommer bli nåt de närmaste dagarna heller :p

Har iaf fått ner det till 2 möjliga kandidater å rösta på i EU valet. Miljöpartister, kvinnor..Båda verkar väldigt bra, skit svårt å välja. Kolla upp Bodil Ceballos å Zaida Catalán! De ska jag göra :)

Puss å peace!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Det där var det absolut vackraste.. Jag önskar att det vore ännu lite mera sant än vad det är. Jag kan inte göra vad som helst. I vissa avseenden är jag helvetiskt feg.. Fast trots det så tar jag till mig, och gläds.

2009-06-03 @ 14:23:44
Postat av: ankan

äntligen en update ;) hehe, :) hemma i midsommar?

2009-06-03 @ 15:39:36
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: matilda

du är så bra!

2009-06-03 @ 17:12:41
Postat av: annie

vem ville inte som Tilda vara. Hon är ju den starkaste och allra mest underbara. Hon behöver liksom aldrig förklara.

2009-06-03 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0