7 minuter

Det är ungefär hur lång tid mitt tandläkarbesök tog. Värt? Hade inte ens några hål...Men jag ska väl va glad för det. Kanske tacka Ida, mor min berätta förut att om ens partner har bra Ph i munnen får man själv det också, om man pussas det vill säga. Så tack älskling! Har ändå vart lite mys å va hemma. Läste på tåget å bussen, har gjort Nk frågorna och läst ännu mer. Den är så himla bra och jag kan inte sluta fast jag väl egentligen borde ha gjort historia...Men om jag läser ut den på bäg till Sthlm nu och sen pluggar Nk frågor i typ alla situationer där jag skulle läst så har jag ju hela lördag och söndag på mig att gör Hi, och imorrn eftermiddag... har bestämt mig för att åka till Micca iaf, hon har ju hyrt Birgittagården å allt. Får pallra mig hem i tid helt enkelt så jag har hela lördan å söndan.

Har vart skumt väder, ömsom regn ömsom sol och ganska kyligt. Fast så brukar det ju va på sommarn iofs...
Jag gillar det iaf. Va as fin imorse så jag åt frulle på balkongen. Sen regnade det i Upplands Väsby när upptåget kom och den doften är verkligen helt underbart. Filosoferade lite om regndroppar och återfödelse.
Det är sol och jag är glad. Det är regn och jag är glad. Det är bra.


Nu ska jag tillbaks till stockholmen, pallar inte åka imorgon bitti. Ska se vad älsk har haft för sig hela dan, om hon har pluggat duktigt eller bara spelat GameBoy ;)


Kommentarer
Postat av: matilllllllllllllllllllllllllda

"om man pussas det vill säga" haha fint! förlåt för att jag sålde mitt gameboy-spel till ida....antar att hon inte är lika social längre..

jag har fått min hultanbussbiljett!!! och en rabattkupong på kondomer i samma kuvert...eehh..

2009-05-12 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0