Ångest

BAJSA! Jag orkar verkligen inte med det här. Har pendlat fram och tillbaka mellan ångest, stress, depp och förverkligande av meningen med mina tatueringar. Känner mig som en hycklare när jag har det skrivet på handlederna och ändå sitter och har ångest för framtida skit. Men det är svårt att komma ur gamla spår, och det är svårt att inte bry sig när man vet att så mycket hänger på vad man gör nu. Har därför pendlat fram och tillbaka hela dagen, men jag får försöka hålla fast vid känslan och övertygelsen att det inte spelar någon roll. Det är skit samma om jag får VG eller till och med G. Jag har redan fett bra betyg, det är inte hela världen. Om jag dör imorrn vill jag ha ägnat tiden åt det jag vill, saker som ger mig glädje, inte ångest. Glädjen att ha fått MVG är inte värd ångesten och stressen. Fuck it! Jag kommer få ångest åtskilliga gånger till, men det är bara att fortsätta kämpa emot. Kärleken hjälper<3 och glass :) Jag och älsk köpte glass på coop idag på hemvägen :p Ska äta den medans jag gör KuHi, det känns inte jobbigt iaf ;) 

Har gjort bort GeMun nu iaf, kändes inte som det gick särskilt bra...Men jag kanske får VG. Skit samma. 
Engelskan gick nog ok också tror jag. Skulle bara skriva lite, inte så svårt... Tror det blev ganska bra.
Blev tjurig på Pia på historian, typ första gången ever jag inte gillade henne. Jag frågade om vi inte kunde skjuta upp svenskan för det kommer bli skitsvårt att hinna och hon sa bara nej. Ingen förklaring eller nånting. Bara nej. Det tyckte jag va fett drygt. Det finns liksom egentligen ingen anledning, vi ska inte ens ha betyg i svB, bara omdöme. När vi har tre saker den veckan liksom...Bajs. Då sjönk jag verkligen och allt kändes bara hopplöst. Historian är verkligen det jobbigaste. Men nu ska jag fokusera på att göra klart KuHin den här veckan och börja läsa i helgen.

Blev inget rep av vår ensemblelåt med sångarna heller...hehe. Får väl pisk på måndag.

Lunchen var iaf mys, fika och prat hela hålet. Sket i KuHin. Behövde lite mys. 
Igår var jag iaf duktig. Skrev klart kaloriräkningen till gympan och skrev KuHi. Vi handlade och jag tömde äntligen vår pappersåtervinning. Jag körde även en runda styrketräning innan jag duschade. Har faktiskt träningsvärk på flera ställen fast jag bara höll på typ 12 minuter! :D Dock satt jag och ladde in bilder i datorn och kollade igenom dom i typ 1 timme när jag kunde gjort KuHi..Men det var faktiskt viktigt att göra det också! Det var på min Göra lista iaf :)

God mat och pokémon blev det iaf till middag vilket piggade upp. Nu ska jag diska, ringa mor min och sen ta tag i KuHin.

Måste komma ihåg att köpa present till bror också! O det blir nog inget egalia imorrn, ska vara visning av musikalen.. Fast de blir ju me kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0