?????

Kom på att jag inte skrivit nåt om i Onsdags. Va hände då? Jag vet inte. Kollade klart på In to the wild på engelskan, vilket var nice. Sålde ciggen vi köpt till Trash/poesin och fikade upp det. Var väl en ganska vanligt eftermiddag me. Åt soppa vilket var trevligt, såg väl på tv, ringde mor, plockade ihop grejjer till helgen...Inget speciellt värt att nämna direkt. Ändå kändes det som jag måste skriva nånting om det hela. Så nu har jag gjort det.

Just det, pratade om projekt arbetet på lunchen, tydligen hade alla utom Matilda hört om planerna att åka till London som prjekt arbete. Kändes fett wierd, haha. Men det blir nog skit kul! Kanske ska tälta ute i Aspa vid tystberga på kristihimmelsfärd istället(hade ju vart snack om att åka till London då, som Matilda var kvar på xp). Skulle va fett me mys. Om inte en massa party people ska på fest i Södertälje, liksom dom va i helgen ;) Sluta sup och tälta istället säger jag! ;)

Bä!

Kommentarer
Postat av: matilda

stackars lilla efterblivna jag! men man kanske både hinner festa och tälta? :O

2009-05-05 @ 19:48:32
Postat av: matilda

stackars lilla efterblivna jag! men man kanske både hinner festa och tälta? :O

2009-05-05 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0