I <3 Moto

Finns det något bättre än att susa fram på en motorcykel bakom pappa på en krokig skogsväg en vacker sommarkväll?
Det otroligt vackra landskapet, solen, skogarna, ängarna, gårdarna blandat med andrenalinet ger ett obeskrivlig lyckorus.
Kan inte sluta le och skrattar när vi flyger fram över backar, genom svängar.
Ro och stillhet, skönhet och fart. Det är som världens vackraste karusell.
Svårslaget.

Det är dåligt för miljön, jag vet.
Men hur ska man kunna ge upp något sånt?
Det är fantastiskt.
Så fort det kommer en miljövänlig motorcykel(de kanske redan finns?) så ska jag ha en.
Eller, när jag har råd å motorcykel kort dvs.
Fast det är nästan bättre att åka bakpå. Bara ge sig hän åt farten och naturen.
Sätta all sin tillit till den som kör. Bara njuta.

Jag är nog väldigt lik min far på många sätt, och det finns bra saker bland dem.
Min mor är inget helgon.
Jag gillar faktiskt(ni som inte känner min familj förstår inte det stora i det här erkännandet) sidor jag fått av min pappa.
Min mamma kan vara tråkig.
Faktiskt.
Tack pappa<3

Kommentarer
Postat av: Ullet

OJOJOJ vilket erkännande! Dde va ju de ja sa idag. Haha! Va roligt. Men det är ju sant. O din pappa är rolig. Man måste liksom varit med för att uppskatta detta erkännande. O det har jag :D. Haha. Nu är ju frågan om din pappa någonsin får veta detta? :P haha

2009-05-29 @ 23:27:03
URL: http://uolsson.blogg.se/
Postat av: matilda

det trodde jag aldrig att jag skulle få höra från dig....

2009-05-31 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0