Måndag

Måndag igen. Är fett med trött, gick upp 5.15 imorse...Var inte så trött då dock, men det tar på krafterna. Fick MVG på GeMun vilket var NICE, dock får jag bara VG i betyg om jag inte kompltterar... Fick G+ på provet i höstas, VG på låten o MVG nu xp Får se om jag pallar komplettera, e nöjd me VG annars. Älsklingen fick dock IG på grund av ett litet slarvfel och hennes bajsiga lärare låter henne inte komplettera, fast hon visade att hon kunde uppgiften på lektionen..Bajs på han! Ska snacka me Pella om de, orättvist om alla andra får komplettera men inte dom som har Peter Melin...
Drog över fett länge me klassrådet idag så vi kom hem rätt sent, trött och ont i huvet. Har inte gjort så mycket, bara försökt korta ner KuHin som nu e Bara 5 sidor xp Kanske ska göra lite natur om jag pallar...

Helgen var väl ok. Fredagen var nice, köpte present åt brorsan(en BOSS deo..) och Ida köpte böcker åt sin mor. Sen drog vi till Diablo för älsks andra gaddning! Blev skitsnyggt, men tydligen gjorde det ondare den här gången :P Joe tyckte mitt hade läkt bra, men han var tydligen inte imponerad av att bara 1 enda kommenterat hållet på vilket min kära text sitter. Han sa bara "jag sa ju det" hahaha. En person liksom, som jag dessutom visste skulle kommentera det(min far..) xD

Thekas svängde också förbi o Therese tog hål i örat. Köka på pressbyrån o sen bar det av hemmåt.
För första gången läste jag på bussen utan att må illa! Tänkte att man kunde testa och det gick ju bra :) Köpte Kafka på stranden i Torsdags. Kändes lite lång först men den var sjukt bra! Precis min typ av bok! Underbart.
Kom hem sent, käkade, läste och däckade :p Va rätt trött då me...

Farmor hade också kommit på fredan, så på lördan blev det firande av bror. Först tårta på sängen och paket och senare fika då även lilla russinet morfar anslöt sig. Helt ok i guess, som vanligt. Han gick på systemet och fick känna sig stor :p Var dock motsträvigare till utköp än jag trott...men det kan vi nog fixa ;) Annars var det mest läsa bok och skriva KuHi som gällde...Kollade lite gamla bilder på datorn också vilket va skoj.
Var tänkt att vi skulle åka till Toften men bror och far började som vanligt bråka på vägen, om brors bilkörning denna gång, så det blev ett fett antiklimax och hemfärd... Tog mig iaf ut på en liten cykeltur efter att ha vart inne hela dan, vilket var skönt. Pratade med älsk innan, galet att en dag kan vara så jobbigt...Saknar henne alltid<3

Söndagen förflöt på liknande sätt. Läste massa, skrev klart KuHin och läste igenom historian. Kändes, som jag skrev, väldigt skönt att ha det gjort. Softade faktiskt lite också, och läsningen var ju bara nöjsamt. Älskar den boken! Gick på en skön kvällspromenad, rensade tankarna och var väldigt avkopplande efter allt plugg. Sen var det bara till att packa ihop alla grejjer, fixa frulle och knoppa in. Var väldigt trött men jag kunde inte somna. Jag tror att det var för att jag kände att jag måste somna för att jag var så trött och skulle upp idag...Jobbigt läge. Men inte hela världen.

Mys å va lite me familjen, och hur mycket jag än saknar Ida så får jag betydligt mer gjort när hon inte är med...

Torsdagen var en vacker dag vad jag minns, helgen har ju annars vart ganska grå och kylig. Hände inte så mycket vad jag minns förutom att vi kollade en snutt på inspelningen av musikalen, vilket var skoj :) Käkade rester och sen blev det väl plugg...Fast jag tror jag mest surfade runt xp Köpte boken på väg hem, hade fått rabatthäfte i nacka forum, 20% på akademibokhandeln, bland annat!

Får se om vi pallar och hinner dra till Micka på fredag...Fast jag har ju lovat så det känns taskigt, men det känns stressande också...Ska ju se Eurovision på lördagen också, förmodligen hemma hos Tildur<3 Sa ju att ja skulle försöka skippa skiten i år, men va fan. De blir mys!

Blev inget av att klippa håret i helgen som jag funderat på heller. Vet inte om jag pallar, e så skönt å kunna sätta upp det..
fick reda på att Monika har flyttat min lektion nu iaf, YAY! :D Ska ha henne på tisdagar :)

Nej, nu när denna uppdatering är gjord ska jag gör något mer konstruktivt, kanske som att sova xp


Kommentarer
Postat av: Ullis

De låter ju askonstigt. Man ska ju få kompletera. Jag tror faktiskt att läraren måste låta en göra de :S. Är ju dumt annars. Men men, hoppas de fixar sig..:)

2009-05-12 @ 11:53:44
URL: http://uolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0